افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

گزارش سی ان ان از اختلاف نظر وزارت امور خارجه آمریکا در پرداختن به جنگ غزه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 127140
گزارش سی ان ان از اختلاف نظر وزارت امور خارجه آمریکا در پرداختن به جنگ غزه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شبکه خبری سی ان ان دوشنبه شب از اختلاف نظر جدی در دستگاه سیاست خارجی این کشور با سیاست جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در رسیدگی به جنگ غزه خبر داد. . بر اساس این گزارش، شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شبکه خبری سی ان ان دوشنبه شب از اختلاف نظر جدی در دستگاه سیاست خارجی این کشور با سیاست جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در رسیدگی به جنگ غزه خبر داد. .

بر اساس این گزارش، شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در نامه ای خطاب به کارمندان وزارت خارجه آمریکا، نارضایتی تعداد زیادی از کارمندان این وزارتخانه از سیاست کاخ سفید را تایید کرد. در خصوص کشتار غیرنظامیان در غزه، اظهار داشت که در تلاش است تا از کشته شدن غیرنظامیان جلوگیری کند.

در نامه بلینکن به کارکنان وزارت خارجه آمریکا، بدون اشاره به حمایت کاخ سفید از نقش مستقیم رژیم صهیونیستی در نسل کشی بی خانمان های غزه، آمده است که اداره سیاسی غزه باید به تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری سپرده شود.

ایالات متحده: دیدگاه ما با نتانیاهو در مورد غزه متفاوت است

از سوی دیگر، متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی تاکید کرد که نظرات واشنگتن با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درباره احتمال باقی ماندن این رژیم در غزه متفاوت است و از دیدگاه واشنگتن، چشم انداز آینده نوار غزه نه اشغال آن است، نه آوارگی ساکنان آن، و نه حاکمیت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس).

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: اظهارات اخیر نتانیاهو درباره احتمال ماندن در غزه از دیدگاه ما متفاوت است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.