افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
1

گزارش سود خالص تتر منتشر شده در نیمه اول سال 2024 + بررسی ذخایر USDT

  • کد خبر : 310516
گزارش سود خالص تتر منتشر شده در نیمه اول سال 2024 + بررسی ذخایر USDT

تتر روز گذشته در گزارشی سود خالص خود را برای نیمه اول سال 2024 اعلام کرد. بر اساس این گزارش، تتر در این 6 ماه 5.2 میلیارد دلار سود کسب کرده و بیش از هر زمان دیگری اوراق قرضه دولتی آمریکا را خریداری کرده است. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش […]

تتر روز گذشته در گزارشی سود خالص خود را برای نیمه اول سال 2024 اعلام کرد. بر اساس این گزارش، تتر در این 6 ماه 5.2 میلیارد دلار سود کسب کرده و بیش از هر زمان دیگری اوراق قرضه دولتی آمریکا را خریداری کرده است.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش Mehen Blockchain و به نقل از تتر، این شرکت در حال حاضر 97.6 میلیارد دلار اوراق قرضه دولتی آمریکا در خزانه خود دارد که در رتبه 18 جهان و بالاتر از کشورهایی مانند آلمان، امارات و استرالیا قرار دارد. همچنین، تتر در بازار اوراق قرضه خزانه داری آمریکا پس از بریتانیا و جزایر کیمن در رتبه سوم قرار دارد.

بر اساس گزارش شرکت حسابداری BDO، تتر در مجموع بیش از 118 میلیارد دلار دارایی در خزانه خود دارد و ارزش بازار آن در حال حاضر حدود 114 میلیارد دلار است که نشان از وضعیت خوب این شرکت دارد.

تتر در این گزارش گفت:

با توجه به پذیرش استیبل کوین USDT، ما این پتانسیل را داریم که به بزرگترین خریدار اوراق خزانه ایالات متحده تبدیل شویم.

این گزارش همچنین بیان کرد که کل دارایی های تتر منهای بدهی های آن تا 30 ژوئن 11.9 میلیارد دلار بوده است. همچنین در سه ماهه دوم، تتر حدود 8.3 میلیارد USDT منتشر کرد و به طور مداوم این استیبل کوین را منتشر و بازخرید کرد.

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر می گوید:

ترازنامه تتر این شرکت را قادر می‌سازد تا به رهبری صنعت استیبل کوین در ثبات و نقدینگی کامل ادامه دهد و از تخصص خود در زمینه‌های متنوعی مانند هوش مصنوعی، بیوتکنولوژی و ارتباطات استفاده کند.

علاوه بر خزانه‌داری ایالات متحده، دارایی‌های دیگری مانند فلزات گرانبها، سهام سایر شرکت‌ها و وام‌های دارای وثیقه نیز در ذخایر تتر یافت می‌شود. علاوه بر این، تتر اعلام کرده است که 4.7 میلیارد دلار بیت کوین در خزانه خود دارد. اما قابل تامل است که میزان ذخایر تتر بیت کوین در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه اول تغییری نکرده است که ناقض ادعای خرید مستمر بیت کوین توسط این شرکت است.

جزئیات ذخایر Tether - منبع: Tetherجزئیات ذخایر Tether - منبع: Tether
جزئیات ذخایر Tether – منبع: Tether

تتر اعلام کرده است که بخشی از سود خود را در صنایع دیگر، از جمله صنعت انرژی پایدار، استخراج بیت کوین، داده ها، زیرساخت های هوش مصنوعی، ارتباطات همتا به همتا، بیوتکنولوژی و آموزش، دوباره سرمایه گذاری کرده است.

در حال حاضر، استیبل کوین‌هایی مانند تتر و رقیب آن، USDC، به سرعت در حال پذیرش هستند و حجم تراکنش‌های آن‌ها از ۴ تریلیون دلار فراتر رفته و از ویزا پیشی گرفته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-01 12:00:08

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.