افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

گزارش سالانه اسمارتک نیوز منتشر شد!

  • کد خبر : 51848
گزارش سالانه اسمارتک نیوز منتشر شد!

رشد قابل توجه فروش؛ ما اعتماد جلب کردیم گزارش سالانه اسمارتک نیوز ۱۴۰۱ نشان می‌دهد، مجموع رشد بلیط هواپیما در بخش پرواز داخلی و خارجی ۱۲۹% بوده است. این دستاورد بزرگ تلاش شبانه‌روزی تیم بزرگ اسمارتک نیوز را برای جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران نشان می‌دهد. میزان رشد فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی برخلاف […]

رشد قابل توجه فروش؛ ما اعتماد جلب کردیم

گزارش سالانه اسمارتک نیوز ۱۴۰۱ نشان می‌دهد، مجموع رشد بلیط هواپیما در بخش پرواز داخلی و خارجی ۱۲۹% بوده است. این دستاورد بزرگ تلاش شبانه‌روزی تیم بزرگ اسمارتک نیوز را برای جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران نشان می‌دهد.

میزان رشد فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی

برخلاف تصور بیشترین رشد فروش مربوط به پروازهای خارجی اسمارتک نیوز بوده است. کاربران اسمارتک نیوز در سال ۱۴۰۱ بیشتر از همیشه سفرهای خارجی را تجربه کرده‌اند، چراکه فروش بلیط هواپیما خارجی در این سال ۱۷۹% رشد را نشان می‌دهد. همچنین خرید بلیط هواپیما داخلی نیز ۷۹% رشد یافته است.

میزان رشد فروش هتل داخلی و خارجی

درصد رشد فروش هتل داخلی و خارجی در سال ۱۴۰۱ نیز نشان می‌دهد که اسمارتک نیوز توانسته با توجه به ارائه گسترده و متنوع انواع محل اقامت، رضایت کاربران را در این زمینه به طور کامل جلب کند. رشد ۳۴۰% فروش هتل در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ نشان‌دهنده میزان موفقیت این مرجع معتبر است.

براساس آمار، رشد فروش هتل خارجی ۲۰۸% و هتل داخلی ۴۷۱% بوده است.

 از ۹۰۰ ایرلاین تا ۱.۵ میلیون هتل؛ انتخاب حق شماست!

در سال ۱۴۰۱ تقریبا هیچ نقطه‌ای روی نقشه وجود نداشت که خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل در آن برای ایرانی‌ها امکان‌پذیر نباشد. در سال گذشته مسافران اسمارتک نیوز این امکان را پیدا کردند که نزدیک به ۱.۵ میلیون هتل و ۹۰۰ ایرلاین از تمام نقاط دنیا را از این سایت رزرو کنند. اسمارتک نیوز موفق شد رتبه یک خرید بلیط هواپیما خارجی و همچنین رزرو هتل های خارجی را به خود اختصاص دهد.

 مردم بیشتر کجا سفر کردند؟

اما مسافران اسمارتک نیوز بیشتر به کدام نقاط پرواز کردند؟ براساس گزارش اسمارتک نیوز، پرواز استانبول، دبی و نجف به ترتیب رتبه یک تا سه را بین مقاصد محبوب کاربران داشته‌اند. البته استانبول تنها مقصد محبوب پروازهای اسمارتک نیوز نبود. با بررسی آمار هتل‌ها متوجه شدیم که کاربران اسمارتک نیوز در سال گذشته بیشتر از هر نقطه‌ای در استانبول، دبی و وان هتل رزرو کرده‌اند. به نظر شما مسافران استانبول و دبی جوان‌ها بوده‌اند یا میانسال‌ها؟ بازنشسته‌ها یا کارمندان؟ ما این موضوع را هم زیر ذره‌بین قرار دادیم.

جوان‌ترها بیشتر سراغ ما آمدند!

بیشترین آمار سفرهای اسمارتک نیوز در سال ۱۴۰۱ مربوط به بازه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال می‌‌شود. اگرچه خانم‌ها هنوز ۲۰ درصد کمتر از مردان به سفر می روند، اما آمار سفرهایشان در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته اشت. خانم‌ها توانسته‌اند در سال ۱۴۰۱، ۴۰ درصد از آمار فروش اسمارتک نیوز را به خود اختصاص بدهند.

مردم کدام شهرها بیشتر سفر رفتند؟

اسمارتک نیوز در سال ۱۴۰۱، تقریبا از تمام نقاط کشور و حتی برخی کشورهای خارجی، کاربر داشته و توانسته خدمات خود را به آنها ارائه دهد. این موضوع نه تنها کیفیت خدمات ارائه شده را نشان می‌دهد، بلکه میزان اعتماد افراد به این مرجع گردشگری را مشخص می‌کند. در سالی که گذشت، تهرانی‌ها بیشتر از همه و بعد از آن مشهدی‌ها و شیرازی‌ها از اسمارتک نیوز خرید کرده‌اند.

جالب‌ترین آمار سال ۱۴۰۱

پیرترین فردی که در سال ۱۴۰۱ از پله‌های هواپیما بالا رفته، ۱۲۰ سال داشته است. اما می‌رسیم به رتبه کوچکترین مسافر اسمارتک نیوز که به یک نوزاد ۱۵ روزه تعلق دارد. البته هنوز یک آمار جالب باقی مانده است! به نظر شما گرانترین بلیطی که در سال ۱۴۰۱ خریداری شده چه مبلغی داشته است؟ در کمال تعجب باید گفت که قیمت گران‌ترین بلیط خریداری شده از سایت اسمارتک نیوز در این سال، ۴۸۷ میلیون تومان بوده است! همچنین، طبق بررسی‌ها، طولانی‌ترین تماس تلفنی یک کاربر با اسمارتک نیوز در سال ۱۴۰۱، ۱۱۸ دقیقه بوده است!

رفع چالش‌ها، پیشرفت صنعت گردشگری

هر صنعتی برای دستیابی به موفقیت نیاز به رفع چالش‌ها و مخاطرات خود دارد. صنعت گردشگری نیز از این قائده مستنثی نیست. این صنعت در سال ۱۴۰۱ در بخش‌های مختلف از صنعت هوایی گرفته تا هتل با چالش‌های متعددی روبه‌رو بود.

کمبود ظرفیت فروش آنلاین هتل های داخلی و فرآیندهای آفلاین تاییدیه رزرو و کنسلی، عدم دسترسی به پرواز در بازه زمانی خاص و ایام تعطیل و در نتیجه کاهش حجم فروش هتل، کمبود ظرفیت ناوگان هوایی کشور، ایجاد محدودیت سقف نرخی و تغییر فروش از بازار آنلاین و رسمی به بازارهای غیر رسمی، نوسانات نرخ ارز و… تنها برخی از این چالش‌ها بودند. می‌توانید بقیه موارد را به طور کامل با دانلود گزارش سالانه اسمارتک نیوز مطالعه کنید.

به سوی ارتقای صنعت گردشگری کشور

اسمارتک نیوز در سال ۱۴۰۱ قصد دارد نگاهی تازه به صنعت گردشگری و حوزه سفر داشته باشد. ما برای ارتقای صنعت گردشگری کشور و ارائه خدماتی در سطح بین‌المللی به کاربر ایرانی تلاش می‌کنیم. کلاس جهانی سفر هدفی است که به آن می‌اندیشیم و در همین راستا خدمات خود را با کیفیت هرچه بالاتر و کامل‌تر در اختیار مخاطبان خود قرار خواهیم داد. منتظر محصولات جدید ما در حوزه سفر باشید. 

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=51848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.