افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

گزارش حسابرسی سازمان نظام مهندسی و عمران استان تهران تصویب شد

  • کد خبر : 294022
گزارش حسابرسی سازمان نظام مهندسی و عمران استان تهران تصویب شد

به گزارش بازار، مهدی صداقتی در دویست و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان نظام مهندسی و عمران شهر تهران برای سال مالی 1400 و 1401 گفت: در سال 1401 دو آسفالت جدید خریداری کردیم. کارخانه ها. هر دو کارخانه در سال قبل ساخته شدند […]

به گزارش بازار، مهدی صداقتی در دویست و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان نظام مهندسی و عمران شهر تهران برای سال مالی 1400 و 1401 گفت: در سال 1401 دو آسفالت جدید خریداری کردیم. کارخانه ها. هر دو کارخانه در سال قبل ساخته شدند و کارخانه ای راه اندازی شد که بیش از 400 هزار تن آسفالت تولید کرد.

وی افزود: مشکلات فنی کارخانه نیز در بندهای گزارش حسابرسی برطرف شد. در سال 1402 بیش از 200 هزار تن آسفالت (160 تن) در این کارخانه تولید شد. با اضافه شدن دو کارخانه جدید و یک کارخانه 160 تنی به 6 کارخانه فعال رسیدیم و سال گذشته یک میلیون و 570 هزار تن آسفالت تولید و توزیع شد و برای امسال نیز همین میزان را هدف گذاری کرده ایم تا به هدف مورد نظر برسیم. کیفیت در این زمینه

مدیرعامل سازمان عمران شهر تهران درباره مطالبه سازمان مناطق 22 گانه نیز گفت: این موضوع به زمانی برمی گردد که کد آسفالت در اختیار سازمان نظام مهندسی بود و مناطقی که به سازمان بدهکار بودند. . بخش زیادی از بدهی ها تسویه شد و امروز مسیر اصلاح شد و تمام هزینه ها در قالب این کد به ارزش 800 میلیارد تومب پرداخت شد.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت تولید ملی برای رفع مشکلات استفاده کردیم و سال گذشته چهار دستگاه لودر برای بهره برداری از کارخانه های آسفالت خریداری کردیم که مجوز آن توسط شهردار و معاونت فنی و عمرانی اخذ شد.

صداقتی با بیان اینکه 40 پروژه عمرانی در این شهرستان بیش از 15 کارخانه تولید بتن دارد، گفت: بتن سایر قسمت ها نرم تر و بتن تولیدی کارخانه شهرداری زیربنایی است و تفاوت دیگری در میزان آلایندگی کارخانه های دیگر ندارد. و از این نظر شهرداری مظلوم است».

به گزارش ایسنا، پس از بحث و بررسی، گزارش حسابرسی سال های مالی 1400 و 1401 سازمان عمران و مهندسی شهر تهران با حداکثر آرای اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.