افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

گزارش: جیمی گاروپولو، 49ers ممکن است در سال 2023 از هم جدا نشوند

  • کد خبر : 2720
گزارش: جیمی گاروپولو، 49ers ممکن است در سال 2023 از هم جدا نشوند

پس از یک فصل خارج از فصل پر از گمانه زنی های تجاری، تیم و کوارتربک می توانند آن را برای یک سال دیگر ادامه دهند. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. رابطه بینجیمی گاروپولوو49 سالهممکن است بعد از این فصل به پایان نرسد. تنها چند ماه پس از اینکه […]



پس از یک فصل خارج از فصل پر از گمانه زنی های تجاری، تیم و کوارتربک می توانند آن را برای یک سال دیگر ادامه دهند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

رابطه بینجیمی گاروپولوو49 سالهممکن است بعد از این فصل به پایان نرسد.

تنها چند ماه پس از اینکه دو طرف روند جدایی را آغاز کردند، تنها برای اینکه گاروپولو به جای تری لنس مصدوم، راه بازگشت به زمین را پیدا کرد، هم تیم و هم مدافع تیم آماده بازگشت او به سانفرانسیسکو در سال آینده هستند. 2023، به گفته ایان راپوپورت از شبکه NFL. به گفته راپوپورت، اگرچه زمان کافی برای تصمیم گیری باقی مانده است، سناریویی که گاروپولو را با نینرز حفظ کند، از روی میز خارج نیست.

با توجه به جایی که در تابستان بین این مدافع کهنه کار و تیم وجود داشت، دیدار مجدد فصل بعد در بهترین حالت غیرمحتمل تلقی می شد.

49ها فعالانه تلاش کردند تا گاروپولو را در طول تابستان معامله کنند و هر دو طرف تصمیم به انجام این کار را داشتند. با این حال، این واقعیت که گاروپولو در بهار تحت عمل جراحی شانه قرار گرفت، باعث شد تیم‌ها از معامله با امتیاز NFC West اجتناب کنند.

این امر باعث شد که نینرز دوباره با این بازیکن 31 ساله قراردادی مشوق به ارزش 6.5 میلیون دلار تضمین شده امضا کند و شانس کسب درآمد تا 16 میلیون دلار را داشته باشد. با این حال، گاروپولو به عنوان پشتیبان لنس، انتخاب شماره 3 در درفت 2021، وارد کمپین 2022 شد.

لنس در هفته دوم از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و برای یک سال از میادین دور شد و باعث شد تا 49ها پس از گذراندن بیشتر فصل خارج از فصل تلاش برای معاوضه با او، بار دیگر به سراغ گاروپولو بروند. این کهنه کار با هدایت سانفرانسیسکو به رکورد 7–4 و مقام اول NFC West پاسخ داده است.

این موفقیت در زمین، و رابطه دوستانه ای که هر دو طرف توانستند در طول رویدادهای نه ماه گذشته حفظ کنند، ممکن است به این معنی باشد که گاروپولو و 49ers حداقل برای یک سال دیگر با هم ادامه خواهند داد.

  • NFL بیشتر:شیرها گیرنده تازه کار جیمسون ویلیامز را فعال می کنند
  • رامز جای کوارتربک متیو استافورد در ذخیره مصدوم
  • جونز می‌گوید دیون سندرز «بسیار توانمند» مربی NFL است
  • همه 49 نفر:49ers Offense باید در برابر دلفین ها زنده شود
  • برای پوشش بیشتر San Francisco 49ers، بههمه 49 نفر. 



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.