افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
7

گزارش: توله ها برای امضای پارچ جیمسون تیلون

  • کد خبر : 4019
گزارش: توله ها برای امضای پارچ جیمسون تیلون

تیلون پس از دو فصل با کیفیت با یانکی ها به شیکاگو می پیوندد و به تغییرات خارج از فصل کابز اضافه می کند. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. به دنبال ایجاد فهرستی هستند که آنها را به پلی آف بازگرداندتوله هاگزارش شده است که یک بازوی کلیدی به […]



تیلون پس از دو فصل با کیفیت با یانکی ها به شیکاگو می پیوندد و به تغییرات خارج از فصل کابز اضافه می کند.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

به دنبال ایجاد فهرستی هستند که آنها را به پلی آف بازگرداندتوله هاگزارش شده است که یک بازوی کلیدی به چرخش خود برای سال 2023 و پس از آن اضافه کرده اند.

شیکاگو با righthander به توافق رسیده استجیمسون تیلون، به گفته جف پاسان و جسی راجرز از ESPN. گفته می شود این قرارداد چهار ساله و 68 میلیون دلار است.

تیلون 31 ساله از دو فصل پربار و سالم با یانکی ها خارج می شود. از زمان شروع کمپین 2021، او 22–11 با دوره 4.08 بیش از 61 شروع است، و تبدیل به یک شروع کننده قابل اعتماد است که کاب ها به آن نیاز دارند.

شیکاگو در سال 2022 ششمین اینینگ کمتر از چرخش خود را کسب کرد (786 2/3) و با 4.35 FIP در رده بیست و سوم قرار گرفت. فقط یک شروع کننده (مارکوس استرومن) موفق شد بیش از 120 اینینگ را ثبت کند، در حالی که در مجموع 17 پرتاب کننده مختلف حداقل یک شروع برای کاب ها انجام دادند.

تیلون کار خود را با دزدان دریایی پس از اینکه در سال 2010 با انتخاب شماره 2 کلی در پیش نویس انتخاب شد، آغاز کرد. او دو عمل جراحی تامی جان و یک مبارزه موفقیت آمیز با سرطان بیضه را پشت سر گذاشت و اکنون به سومین فرنچایز مختلف حرفه ای خود خواهد پیوست.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.