افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

گزارش تفصیلی تصمیمات داوری در هفته اول لیگ برتر منتشر شد – خبر سهر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 330337
گزارش تفصیلی تصمیمات داوری در هفته اول لیگ برتر منتشر شد – خبر سهر – پرسپولیس نیوز

گزارش تفصیلی تصمیمات داوری در هفته اول رقابت های فصل 1404-1403 منتشر شد. دیدارهای هفته اول هفته اول فوتبال کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در حالی ادامه یافت که حضور VAR در دو دیدار حساس به آرامش عمومی فضای فوتبال کشور و همچنین تمرکز داوران کمک زیادی کرد. دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوری […]

گزارش تفصیلی تصمیمات داوری در هفته اول رقابت های فصل 1404-1403 منتشر شد.

دیدارهای هفته اول هفته اول فوتبال کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در حالی ادامه یافت که حضور VAR در دو دیدار حساس به آرامش عمومی فضای فوتبال کشور و همچنین تمرکز داوران کمک زیادی کرد.

دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوری در خصوص عملکرد داوران در هر یک از این دیدارها گفت: در مورد سه دیدار روز اول هفته اول، در هر سه دیدار شاهد عملکرد خوبی بودیم و در بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از VAR استفاده شد و همه تصمیمات داور را تایید کردند.

وی در خصوص تاثیر داوری تصویری در دیدار شمس آذر قزوین و استقلال تهران، تاکید کرد: در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بودم. خدا را شکر VAR توانست عدالت را رعایت کند و تصمیماتی که در این مسابقه گرفته شد در نهایت با کمک داور ویدیویی به درستی گرفته شد.

مرادی ادامه داد: در دیدار نساجی و فولاد عملکرد خوبی از سوی تیم داوری شاهد بودیم. بازی تراکتورسازی و مس رفسنجان هم همینطور بود تا شاهد عملکرد فوق العاده داور بازی باشیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال افزود: در دیدار هوادار و خیبر خرم آباد چون زاویه دوربین برای تشخیص مناسب نیست باید منتظر زوایای جدید این بازی باشیم تا بتوانیم تشخیص لازم را انجام دهیم . یک صحنه مشکوک در آن

مرادی به اشتباه تاثیرگذار تیم داوری در دیدار سپاهان و چادرملو اشاره کرد و گفت: در دیدار سپاهان اصفهان و چادرملو اردکان متاسفانه کمک داور به اشتباه دروازه تیم سپاهان را آفساید گرفت و به اشتباه اعلام کرد. لغو شد. در جریان این دیدار یک پنالتی برای سپاهان اصفهان اعلام شد که باید بررسی شود.

وی در پایان به تاثیر داوری ویدیویی در آرامش دو دیدار لیگ برتری که در آن از این سیستم استفاده شده است، اشاره کرد. فکر می کنم با کمک و حمایت باشگاه ها و جامعه داوری در فصل آینده شاهد فرهنگ بسیار متفاوت و آرامش خواهیم بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)