افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

گزارش: ترنر پیشنهاد 342 میلیون دلاری Padres را رد کرد

  • کد خبر : 3735
گزارش: ترنر پیشنهاد 342 میلیون دلاری Padres را رد کرد

روز دوشنبه با فیلیز 300 میلیون دلار قرارداد امضا کرد. دوشنبه، توقف کوتاهتری ترنربا فیلیز با یک قرارداد 11 ساله به مبلغ 300 میلیون دلار موافقت کرد و به قهرمانان مدافع NL یک سلاح تهاجمی دیگر داد. با این حال،فیلادلفیابه نظر نمی رسد که پیشنهاد ترنر بزرگترین پیشنهاد ترنر باشد. را نیویورک پستجان هیمن است […]



روز دوشنبه با فیلیز 300 میلیون دلار قرارداد امضا کرد.

دوشنبه، توقف کوتاهتری ترنربا فیلیز با یک قرارداد 11 ساله به مبلغ 300 میلیون دلار موافقت کرد و به قهرمانان مدافع NL یک سلاح تهاجمی دیگر داد. با این حال،فیلادلفیابه نظر نمی رسد که پیشنهاد ترنر بزرگترین پیشنهاد ترنر باشد.

را نیویورک پستجان هیمن است گزارش می دهدپادرس هایک پیشنهاد کلی برای ترنر به مبلغ 342 میلیون دلار روی میز داشت. این رقم قابل توجه است، زیرا فرانسیسکو لیندور در حال حاضر با 341 میلیون دلار با متس، پردرآمدترین است.

سن دیگو در ابتدا ترنر را در دور اول درفت 2014 درافت کرد، اما در آن فصل او را در یک قرارداد سه تیمی به ملی‌ها مبادله کرد. مدیر کل پادرس، ای جی پرلر، چند ماه پس از استخدام ترنر استخدام شد، اما او در زمستان این تجارت را انجام داد.

اگر ترنر در واقع این پیشنهاد را رد کند، می تواند دلیلی باشد که نشان می دهد بازیکن کوتاه مدت پس از بیش از یک سال حضور در لس آنجلس ترجیح می دهد در ساحل شرقی بازی کند. ترنر، که در فلوریدا بزرگ شد، آغاز کار خود را در واشنگتن با نشنالز گذراند همسرش در نیوجرسی بزرگ شد.

علاوه بر این، ترنر یک بند کامل بدون معامله بدون انصراف در معامله خود دریافت کرد که نشان دهنده تعهد او به تیم و شهر است. او همچنین با برایس هارپر، هم تیمی سابق ملی پوشان، که خودش برای 9 سال آینده با فیلادلفیا قرارداد دارد، دوباره متحد می شود.

  • MLB بیشتر: 2022 MLB ردیاب آژانس رایگان: ترنر، امضاهای تیتر Verlander
  • آنچه ما در روز اول در جلسات زمستانی می شنویم
  • Trea Turner و Phillies یک مسابقه عالی هستند
  • Inside The Phillies: Phillies قبل از جلسات زمستانی با چهار نماینده رایگان برتر ملاقات می کند
  • برای پوشش بیشتر فیلادلفیا فیلیز، به داخل فیلیز





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.