افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

گزارشی از وضعیت حریف نساجی/ تیمی که باز هم در آستانه پیروزی است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 108981
گزارشی از وضعیت حریف نساجی/ تیمی که باز هم در آستانه پیروزی است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال نساجی ازبکستان و نوبهار نمنگان در حالی روز دوشنبه هفته جاری در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود که دو تیم برای صعود به مرحله بعد رقابت سختی دارند و سر الف. بازی رو در رو بین این دو تیم می تواند یک بازی […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال نساجی ازبکستان و نوبهار نمنگان در حالی روز دوشنبه هفته جاری در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود که دو تیم برای صعود به مرحله بعد رقابت سختی دارند و سر الف. بازی رو در رو بین این دو تیم می تواند یک بازی تعیین کننده باشد.

هدف نوبهار قهرمانی لیگ ازبکستان است

تیم فوتبال نوبهار در لیگ 14 تیمی ازبکستان پس از پاختاکور در رده دوم قرار دارد و یکی از مدعیان کسب مقام اول است. لیگ ازبکستان هفته بیست و دوم خود را سپری می کند اما به دلیل حضور چند تیم در جام قهرمانان آسیا، برخی تیم ها از جمله نوبهار بازی یا بازی با تاخیر دارند.

تیم فوتبال “پختاکور” با 22 مسابقه و 46 امتیاز در رده نخست قرار دارد. نوبهار با 21 مسابقه و 40 امتیاز، “نصف قرشی” با 21 مسابقه و 39 امتیاز و “نفتچی فرغانه” با 20 مسابقه و 37 امتیاز در تعقیب پاختاکور هستند و یک لغزش کوچک در هفته های اخیر می تواند سرنوشت قهرمانی این کشور را تغییر دهد. لیگ.

نوبهار که رقیب بعدی نساجی است در این فصل لیگ ازبکستان 11 برد، 6 تساوی و 4 باخت دارد. این تیم با 37 گل دومین خط حمله قوی لیگ کشورش است و با 14 گل خورده دومین خط دفاعی برتر را دارد و ثبت 12 کلین شیت بهترین عملکرد را از این حیث به جای گذاشته است.

این تیم ازبکستانی در 3 بازی اخیر خود در لیگ ازبکستان پیروز شده و یازده گل به ثمر رسانده است. اما در آخرین بازی خود قبل از بازی با نساجی به میدان رفت. او در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف تیم فوتبال «الممالیک» رفت و در ضربات پنالتی شکست خورد تا با روحیه ضعیف تری به مصاف نساجی برود.

الهلال، کنار هم برای رهبری

تیم نوبهار در دو دیدار اخیر خود در گروه D لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته و فراتر از حد انتظار بوده است. آنها در اولین بازی موفق شدند ستاره الهلال عربستان را با نتیجه یک بر یک متوقف کنند و کار بزرگی انجام دادند. آنها در دومین دیدار در دیداری خانگی میزبان “مومبای سیتی” هند بودند و با 3 گل حریف خود را شکست دادند.

نساجی به کسب امتیاز امیدوار است

تیم فوتبال نساجی اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کند و با توجه به سه امتیازی که مقابل بمبئی سیتی کسب کرده است، امید زیادی به کسب امتیاز این دیدار خارج از خانه و ماندن در مسیر صعود دارد. تا مرحله حذف .

الهلال و نوبهار 4 امتیازی در جدول رده بندی این گروه هستند. نساجی با سه امتیاز آنها را تعقیب می کند و بمبئی سیتی بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

گزارشی از وضعیت حریف/تیم نساجی که در شرف برد دوباره است

در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های فوتبال نساجی و نوبهار ازبکستان از ساعت 19:30 روز دوشنبه 10 آبان در ورزشگاه مرکزی شهر نمنگان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.