افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

گری نویل در باخت 7-0 مقابل بارسلونا؛ انریکه منو بلند نکرد و فحشش دادم! – خبرگزاری فوتبال پارس فوتبال ایران

  • کد خبر : 251093
گری نویل در باخت 7-0 مقابل بارسلونا؛  انریکه منو بلند نکرد و فحشش دادم!  – خبرگزاری فوتبال پارس فوتبال ایران

حمایت گری نویل داستان جالبی از شکست 7-0 والنسیا مقابل بارسلونا تعریف می کند. به گزارش دیلی میل، در کارنامه گری نویل، پس از خداحافظی از فوتبال، یک تجربه ناموفق در لالیگا مشهود است. نویل که در سال های اخیر اغلب به عنوان یک کارشناس در اسکای اسپورت ظاهر می شد، در می 2016 مدیریت […]

حمایت گری نویل داستان جالبی از شکست 7-0 والنسیا مقابل بارسلونا تعریف می کند.

به گزارش دیلی میل، در کارنامه گری نویل، پس از خداحافظی از فوتبال، یک تجربه ناموفق در لالیگا مشهود است. نویل که در سال های اخیر اغلب به عنوان یک کارشناس در اسکای اسپورت ظاهر می شد، در می 2016 مدیریت والنسیا را از پیتر لیم در شرایط بحرانی برای جلوگیری از فروپاشی تیم بر عهده گرفت. با این حال نویل هیچ کاری نکرد و خیلی زود با رکورد 10 برد، 7 تساوی و 11 باخت به کار خود پایان داد. دوران مربیگری گری نویل در والنسیا با شکست 7-0 تیمش مقابل بارسلونا به یادگار مانده است.

حالا بعد از گذشت نزدیک به 8 سال از شکست تاریخی والنسیا مقابل بارسلونا، گری نویل پس از سوت پایان آن بازی داستان کوتاهی را تعریف کرده است. نویل در پادکست ریو فردیناند گفت:

ما در کوپا دل ری 7-0 به بارسلونا باختیم. یادم هست وقتی نتیجه 5-0 بود، مسی، نیمار و سوارز هنوز در زمین بودند. بعد از بازی رفتم تا با لوئیس انریکه دست بدهم، اما او از کنارم گذشت و جایی برایم نگذاشت. انگار می خواست با این حرکت به من پیام بدهد: جای درستی نیستی (ارزش آموزش را نداری). این شد که با خودم فکر کردم و گفتم: “دیوونه ای.”

به نظر لوئیس انریکه، این حرکت به این معنی بود که گری نویل دیگر هرگز تمرین نخواهد کرد. تنها تجربه کاپیتان سابق منچستریونایتد روی نیمکت والنسیا بود و پس از ترک این باشگاه خود را وقف فوتبال انگلیس کرد. نویل همچنین قبلا از پذیرش مدیریت والنسیا ابراز تاسف کرده بود:

من انگلیسی بودم و شهر والنسیا را نمی شناختم. نه زبان اسپانیایی و نه بسیاری از بازیکنان. در کادر مربیگری ام از افرادی استفاده کردم که ویژگی ها و شرایطی مشابه من داشتند. این یک تصمیم بی فکر و احمقانه بود. من برای تمرین آماده نبودم. هر روز صبح با فکر فوتبال از خواب بیدار نمی شدم. چیزهای دیگری در ذهنم بود. من برای روزنامه ها می نوشتم و در منچستر تجارت داشتم. قبول پیشنهاد پیتر لیم اشتباه بود. من هرگز نباید پاسخ مثبت می دادم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=251093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.