افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

گرفتن وام برای خرید لوازم خانگی آسان است

  • کد خبر : 125431
گرفتن وام برای خرید لوازم خانگی آسان است

وی در خصوص سازوکار جدید خرید لوازم خانگی گفت: طبق توافقات انجام شده تا سقف 22 میلیارد تومان خط اعتباری برای خرید لوازم خانگی ایرانی به متقاضیان اختصاص می یابد. به گفته امید قالیباف، دولت اعلام کرده است که حاضر به پرداخت وام فوری است. این وام فوری در مبالغ مختلفی ارائه می شود. همچنین […]

وی در خصوص سازوکار جدید خرید لوازم خانگی گفت: طبق توافقات انجام شده تا سقف 22 میلیارد تومان خط اعتباری برای خرید لوازم خانگی ایرانی به متقاضیان اختصاص می یابد.

به گفته امید قالیباف، دولت اعلام کرده است که حاضر به پرداخت وام فوری است. این وام فوری در مبالغ مختلفی ارائه می شود. همچنین از این وام فوری در شهرهای لوازم خانگی قابل استفاده است. در مقاله زیر به جزئیات این وام فوری می پردازیم.

وی افزود: این کارت های اعتباری دارای سه سقف 30 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومانی است که توسط 5 بانک صادر و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

سخنگوی وزارت امنیت با اشاره به برگزاری نمایشگاه دائمی لوازم خانگی گفت: متقاضیان می توانند به مراکز نمایشگاهی یا مراکز عرضه محصولات ایرانی مراجعه و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

به گفته قالیباف، متقاضی باید به سامانه جهاد کالا به نشانی jahadkala.ir مراجعه کرده و گزینه ثبت نام طرح ملی را انتخاب و پس از ثبت نام ثبت نام کند. مدارک لازم را در هر یک از بانک ها بارگذاری کنید.

وی خاطرنشان کرد: کارت ها بر اساس اعتبارسنجی مشتری توسط سیستم بانکی صادر می شود و در نهایت کارت اعتباری از طریق پست به آدرس متقاضی ارسال می شود.

سخنگوی وزارت صنعت گفت: در خصوص متقاضیانی که خواهان دریافت کارت اعتباری برای خرید لوازم خانگی ایرانی هستند، فعلاً زوج‌های جوان و سایر افراد می‌توانند بر اساس ارزیابی تقاضا این کارت‌های اعتباری را دریافت کنند.

قالیباف درباره سود کارت های اعتباری نیز توضیحاتی ارائه کرد و افزود: سود این کارت ها 18 درصد با بازپرداخت سه ساله است. البته لازم به ذکر است که کالاهای خریداری شده با این کارت 5 درصد زیر قیمت بازار فروخته می شود.

وی افزود: در گام اول این کارت ها برای 250 هزار نفر در نظر گرفته شده است.

منبع: بانک اول

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.