افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
8

گردهمآیی نخبگان در کنگره موبایل ایران برای مدیریت بحرانهای جاری و حرکت روبله‌

  • کد خبر : 15904
گردهمآیی نخبگان در کنگره موبایل ایران برای مدیریت بحرانهای جاری و حرکت روبله‌

در حالی که کمتر از یک هفته تا برگزاری کنگره ایران فرصت باقی مانده، سروری عضو شورای سیاست گذاری زیست کنگره موبایل ایران این رویداد را برای کسب و کارهایی که در شرایط شرایط فعلی به دنبال تاب‌آوری است، مدیریت و حرکت رو به جلو جلوی صدای بلند خواهد بود. به گزارش خبری کنگره موبایل […]

در حالی که کمتر از یک هفته تا برگزاری کنگره ایران فرصت باقی مانده، سروری عضو شورای سیاست گذاری زیست کنگره موبایل ایران این رویداد را برای کسب و کارهایی که در شرایط شرایط فعلی به دنبال تاب‌آوری است، مدیریت و حرکت رو به جلو جلوی صدای بلند خواهد بود.

به گزارش خبری کنگره موبایل ایران، سروری علاوه بر نقش‌آفرینی در بخش کنگره موبایل از برنامه‌سازان و حوزه نوآوری و فناوری درباره نقش کنگره موبایل در شرایط فعلی و جای خالی آن در فضای دیجیتال کشور گفت:
شاید بتوان معروف‌ترین کنگره موبایل جهان را کنگره بارسلونا در نظر گرفت که بسیره پرسر٪ پ. این رویداد اسفندماه برگزار می‌شود و پتانسیل بالایی دارد. رویداد بارسلون هم تحت عنوان کنگره موبایل می‌شناسند همه اعضای فضای کلی زیست موبایل از جمله فعالان حوزه سخت‌افزار نرم‌افزار، هوش مصنوعی، مجموعه شرکت‌های بزرگ، استارت‌آپ‌ها، همه می‌توانند حضور داشته باشند و به ایفای ایفای نقش داشته باشند. در ایران چنین رویدادی خالی بود و با این فکر می‌کنم آن را بسیار مثبت و پتانسیل برگزار می‌کند که می‌توان به گردهم‌آیید، ایجاد شبکه‌ها و ایجاد ارتباطات گسترده بین بخش‌های سخت‌زاری، نرم‌افزاری اپلیکیشن‌ها و اصول پایه مجموعه ذی‌نفعان ذی‌نفعان. با برگزاری رویداد در مجموعه ایران مال، توجه به شرکت‌هایی که در حضور و تاریخ مناسبی که در هفته اول اسفندماه برگزار می‌شود، توجه کنید.

فرصتی برای پرکردن جای خالی رویدادهای الکامپ و تلکام

سروری با شرایط خاص سال جاری در توضیح ایجاد شده برای برگزاری اولین کنگره موبایل اشاره:
چالشهای امسال بسیاری را پیش رو داشتیم. به شکل می‌توان به چندماه اخیر که در شاهد محدودیت‌های اینترنت بودیم اشاره که تاثیر بسزایی بر کسب‌وکارها و فضای کشور داشت. این شرایط به لغوشدن نمایشگاه‌های بزرگی چون و تلکام و شرایط برگزاری کنگره موبایل ایران بسیار تأثیرگذار است و حتی تا حد قابل توجهی در جای خالی خالی آن نمایشگاه‌ها را هم می‌کند.

این عضو سیاست زیست بوم کنگره موبایل ایران درباره استارت آپ ها در این رویداد افزود:
سعی کرده‌ایم حد امکان استارت‌آپ‌ها را هم وارد کنیم و در این زمینه موفق باشیم. با این نظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

گفت‌وگوهای راهگشا برای مدیریت بحران‌های جاری و حرکت روبه‌جلو

سروری، حوزه نوآوری و فناوری در ادامه درباره استیج اولین کنگره موبایل ایران کرد: به شکل خاص بخش استیج این رویداد که قرار است پخش زنده هم باشد، در مشکلات، چالش‌ها و بحران‌ها و نحوه مدیریت آن‌ها آن‌ها با متخصصان برجسته گفت‌وگو نگاه کنید. . در این متخصصان متعددی را می بیند، از ایرانی موفق در خارج از کشور دعوت به عمل آمده و ایرانی توانمند داخلی را هم در جمع خود تصور می کند. چهره‌های تأثیرگذار اتاق بازرگانی و همچنین نظارت بر بخش‌های در کنار شرکت‌های خصوصی و ؛؛ در واقع همه‌ی کارها و فعالان فعال‌سازی گردهم می‌آورند تا از همفکری، گفت‌وگو و بررسی‌های بیشتر نقشی ایفا کنند. این گفت‌وگوها صدها نفر به شکل حضوری و هزاران نفر به شکل آنلاین مشاهده خواهند کرد و چنین امکانی برای کسب‌وکارهایی که در شرایط فعلی به دنبال تاب‌آوری، مدیریت بحران‌ها بحران‌ها و حرکت رو به جلو جلو را به شدت پربار خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.