افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

گردان های قسام فیلم موعود را منتشر کردند + فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 275030
گردان های قسام فیلم موعود را منتشر کردند + فیلم – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اندکی پس از انتشار پیام های گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) خطاب به خانواده های اسرای صهیونیست در نزدیکی مقاومت فلسطین در غزه، این مقاومت گروه ویدیویی را که وعده داده بودند منتشر کرد. در این ویدئو به وعده‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اندکی پس از انتشار پیام های گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) خطاب به خانواده های اسرای صهیونیست در نزدیکی مقاومت فلسطین در غزه، این مقاومت گروه ویدیویی را که وعده داده بودند منتشر کرد.

در این ویدئو به وعده‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، بنی گانتز، یکی از اعضای کابینه جنگ، و دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره بازگشت اسرای اسرائیل اشاره شده است و سپس مجموعه‌ای از عکس‌ها از اسرای اسرائیلی که آنها بودند را نشان می‌دهد. پس از کشته شدن حملات هوایی ارتش اسرائیل در نوار غزه دستگیر شد.

گردان‌های قسام در این ویدئو خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزدیکی مقاومت فلسطین در نوار غزه اعلام کردند: نام آنها (اسرای صهیونیستی که بر اثر حملات هوایی این رژیم به هلاکت رسیدند) از نتانیاهو و کابینه‌اش بپرسید. آنها نام خود را به شما می گویند زیرا آنها را به خوبی می شناسند.

قسام در پایان این ویدئو ضمن اشاره به پایان یافتن زمان بازگشت اسرای صهیونیستی گفت: اینگونه بازگردانده می شوند!!

لازم به ذکر است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بعدازظهر 27 اردیبهشت ماه توافق پیشنهادی میانجی ها برای برقراری آتش بس در نوار غزه و تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین را پذیرفت، اما این اقدام با شکست مواجه شد. توسط رژیم صهیونیستی و حمله این رژیم به شهر رفح در جنوب نوار غزه قرار گرفت.

در نتیجه این موضوع تظاهرات شهرک نشینان صهیونیست و خانواده های اسرای صهیونیست در نزدیکی مقاومت شدت گرفت.

همچنین با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم موفقیت نظامی رژیم صهیونیستی، انتقادها در سرزمین های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و کابینه وی تشدید شده است. مخالفان نتانیاهو او را به خرید زمان برای ماندن در قدرت متهم می کنند تا از محاکمه در پرونده های حقوقی علیه او جلوگیری کنند. همچنین خانواده اسرای صهیونیستی از رژیم صهیونیستی می خواهند که بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی در جریان توافق با مقاومت فلسطین، اسرای صهیونیستی مقاومت را آزاد کند و جلوی حملات بیهوده به نوار غزه را بگیرد که باعث مرگ و میر مردم نیز می شود. فلسطینی ها و کشتن این اسرا نیز می خواهد متوقف شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=275030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.