افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

گراهام: ترس از واکنش ایران، بایدن را فلج کرده است

  • کد خبر : 381241
گراهام: ترس از واکنش ایران، بایدن را فلج کرده است

به گزارش خبرآنلاین ایسنا، «لیندسی گراهام» نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حال همکاری نزدیک با رژیم صهیونیستی است تا از واکنش احتمالی رژیم اشغالگر پس از شهادت جلوگیری کند. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دفاع می کند. گراهام که این اظهارات را در گفت […]

به گزارش خبرآنلاین ایسنا، «لیندسی گراهام» نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حال همکاری نزدیک با رژیم صهیونیستی است تا از واکنش احتمالی رژیم اشغالگر پس از شهادت جلوگیری کند. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دفاع می کند.

گراهام که این اظهارات را در گفت و گو با سی ان ان بیان کرد، اظهار داشت که دولت بایدن در حال همکاری نزدیک با رژیم صهیونیستی برای مقابله با پاسخ احتمالی ایران است.

این قانونگذار آمریکایی در بیانیه ای در حمایت از دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تصریح کرد: جهان در آتش است و دولت آمریکا از ترس واکنش ایران فلج شده است، به شما قول می دهم اگر ترامپ پیروز شد، این مشکل را به سرعت حل خواهد کرد.”

رژیم صهیونیستی هفته گذشته حملات هوایی شدیدی به خاک لبنان انجام داد که منجر به شهادت دست کم 900 نفر از جمله سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شد. این حملات همچنین 2700 نفر را مجروح کرده است.

با جنایات اخیر و ادامه دار رژیم صهیونیستی، متحدان غربی این رژیم نگران احتمال انتقام از جنبش های مقاومت منطقه ای و حمله به مواضع و متحدان خود در غرب آسیا هستند. رژیم صهیونیستی درخواست های بین المللی برای توقف تشدید تنش ها را نادیده می گیرد و کشورهای غربی به شهروندان خود توصیه کرده اند لبنان را تخلیه کنند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.