افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

گرانفروشی بلیط هواپیما توسط سازمان هوش مصنوعی/ایرلاین دقیقاً کجاست؟

  • کد خبر : 33999
گرانفروشی بلیط هواپیما توسط سازمان هوش مصنوعی/ایرلاین دقیقاً کجاست؟

در آستانه تاسوعا، عاشورای حسینی و اربعین 1402، بازار حمل‌ونقل هوایی طبق روال عادی به هم ریخته و شرکت‌های چارترکننده به همراه برخی شرکت‌های هواپیمایی زمام این بخش را به دست گرفته‌اند. نتیجه این وضعیت آشفته، گران فروشی بلیت هواپیمای اربعین است. ردیابی ها نشان می دهد که چارترکنندگان از “هوش مصنوعی” برای بهره مندی […]

در آستانه تاسوعا، عاشورای حسینی و اربعین 1402، بازار حمل‌ونقل هوایی طبق روال عادی به هم ریخته و شرکت‌های چارترکننده به همراه برخی شرکت‌های هواپیمایی زمام این بخش را به دست گرفته‌اند.

نتیجه این وضعیت آشفته، گران فروشی بلیت هواپیمای اربعین است. ردیابی ها نشان می دهد که چارترکنندگان از “هوش مصنوعی” برای بهره مندی بیشتر از پروازهای این روزها استفاده می کنند.

یکی از مخاطبان تسنیم که به تازگی بلیط هواپیما تهران-نجف را خریداری کرده است، می گوید: از طریق یکی از سایت های فروش بلیط (ticet-charter.com) 2 بلیط هواپیما تهران-نجف برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خریداری کردم.

وی افزود: بلیت پرواز مذکور را از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به قیمت حدود 6.2 میلیون تومان خریداری کردم، اما برای بلیت دوم همین پرواز، سایت مذکور قیمت بلیت را به حدود 7 میلیون تومان افزایش داد.

وی تصریح کرد: از یکی از ایرلاین ها شنیدم که گفته شده چارتر کننده ها و سایت از هوش مصنوعی برای فروش بلیت با قیمت بالاتر استفاده می کنند. هنگامی که تقاضا برای مسیر پرواز افزایش می یابد، هوش مصنوعی شروع به کار کرده و بلافاصله قیمت را افزایش می دهد.

وی با انتقاد از عدم نظارت صحیح بر عملکرد ایرلاین ها و سایت های فروش گفت: مشخص نیست سازمان هواپیمایی دقیقا چه اقداماتی برای بهبود خدمات رسانی به زائران انجام می دهد.

بیشتر بخوانید:

۲۲۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.