افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

گرامیداشت یاد و خاطره مظلومان غزه و لبنان با شادی از جشن وحدت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369044
گرامیداشت یاد و خاطره مظلومان غزه و لبنان با شادی از جشن وحدت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، به مناسبت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت با شعار «علی علی» برگزار شد. عشق النبی (ص) دنبال کننده من فلسطینی هستماز ساعت 19 امروز پنجشنبه 29 شهریور ماه در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد. در این جشن هنرمندان سرشناسی چون رضا هلالی (مداح)، […]

به گزارش خبرنگار مهر ، به مناسبت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت با شعار «علی علی» برگزار شد. عشق النبی (ص) دنبال کننده من فلسطینی هستماز ساعت 19 امروز پنجشنبه 29 شهریور ماه در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد. در این جشن هنرمندان سرشناسی چون رضا هلالی (مداح)، محمد اصفهانی و پیام عزیزی حضور خواهند داشت. به علاوه حامد شکرنژادقاری برجسته و چهره سرشناس برنامه تلویزیونی مهفیل نیز در این مراسم به تلاوت قرآن پرداخت.

اکثر شرکت کنندگان در جشن بزرگ خانوادگی هفته وحدت دقایقی زودتر از طریق ایستگاه های متروی مصلی و شهید بهشتی وارد مصلی تهران شدند.

گرامیداشت یاد و خاطره مردم مظلوم غزه و لبنان با شادی از جشن وحدت

در کنار ایستگاه های استقبال حاضران در این جشن، نوجوانان و جوانان پرچم مزین به نام پیامبر اکرم (ص) را نیز تحویل گرفتند.ص) و پرچم منگش از جمله «علی عشق النبی (ص) دنبال کننده من فلسطینی هستم«که با خطی زیبا نوشته شده بود در فواصل برنامه در صحن مصلای تهران تقدیم شد.

گرامیداشت یاد و خاطره مردم مظلوم غزه و لبنان با شادی از جشن وحدت

با توجه به استقبال مردم از جشن خانوادگی وحدت که ساعاتی زودتر در مسجد حاضر شده بودند، قبل از شروع رسمی جشن خانوادگی میلاد پیامبر(ص)ص) نماز جماعت در صحن مسجد برگزار شد.

ساعاتی پیش از آغاز میلاد پیامبر اکرم (ص) مردم در تالار اصلی مسجد تجمع کردند. چند نفر با در دست داشتن پرچم های لبنان و فلسطین و به اهتزاز درآوردن آن در آسمان، در جریان عملیات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در این کشور با مردم ابراز همبستگی کردند.

گرامیداشت یاد و خاطره مردم مظلوم غزه و لبنان با شادی از جشن وحدت

اجرای سرودهایی با مضامین مذهبی و ملی شور و نشاط خاصی به جشن خانوادگی هفته وحدت بخشید.

یکی از برنامه های جشن خانوادگی هفته وحدت اجرای گروه سرود است ابن الحسن او با استقبال گرم مردم مواجه شد.

پیام عزیزی خواننده کرد زبان کشورمان که آثار متعددی در بزرگداشت پیامبر گرامی اسلام اجرا و تولید کرده است در این مراسم برای اجرای اشعاری حضور یافت.

بیشتر سالن مصلی تهران را کودکان و نوجوانان اشغال کرده بودند که شور و نشاط خاصی به این مراسم شاد دادند.

یکی از قسمت های دیدنی مراسم امشب. گریه کردن صدای تکبیر و مرگ بر اسرائیل همراه با مشت های گره کرده در فضای مسجد طنین انداز شد. سبک تبدیل شود.

گرامیداشت یاد و خاطره مردم مظلوم غزه و لبنان با شادی از جشن وحدت

عبدالرضا هلالی در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته وحدت در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در این جشن ها از اقشار مختلف مردم حضور دارند، اظهار داشت: در این جشن ها همه اقشار جامعه حضور دارند. آنها با یکدیگر متحد و خوشحال هستند که این بهترین است.

پیمان فیلسفی عضو شورای اسلامی شهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این جشن می توان شاهد اتحاد و همدلی بین مردم بود. انشالله به مناسبت اعیاد مذهبی جشن های بیشتری از این دست برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.