افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

گذار از اقتصاد مبتنی بر نفت برنامه ریزی شده است

  • کد خبر : 200583
گذار از اقتصاد مبتنی بر نفت برنامه ریزی شده است

به گزارش خبرنگار بازار، سید احسان خاندوزی در سخنرانی خود در راهپیمایی 22 بهمن در میدان سعدی سمنان با بیان اینکه طی 5 سال آینده برای گذار از اقتصاد نفت محور برنامه ریزی شده است تا بتوانیم شاخص های اقتصادی خود را توسعه دهیم، گفت: کشور. و گفت: این برنامه بر اساس برنامه است. توسعه […]

به گزارش خبرنگار بازار، سید احسان خاندوزی در سخنرانی خود در راهپیمایی 22 بهمن در میدان سعدی سمنان با بیان اینکه طی 5 سال آینده برای گذار از اقتصاد نفت محور برنامه ریزی شده است تا بتوانیم شاخص های اقتصادی خود را توسعه دهیم، گفت: کشور. و گفت: این برنامه بر اساس برنامه است. توسعه هفتم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه چارچوب اصلی این برنامه گذر از اقتصاد نفتی به اقتصاد مبتنی بر تولید و دانش است، افزود: بخش های تولیدی کشورمان در این زمینه نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی کابینه سیزدهم با تاکید بر اینکه در برنامه هفتم توسعه نقش تولیدکننده به جای واسطه تقویت می شود، گفت: اجرای این طرح ملت را از آسیب های اقتصادی دشمنان مصون می دارد.

خاندوزی با بیان اینکه دولت برای اجرای این نقشه راه برنامه هایی دارد که یکی از آنها تقویت استان ها در عرصه های تولیدی است، تصریح کرد: کمک به اقتصاد مولد از برنامه های دولت است.

وی با بیان اینکه استان های کشورمان در برنامه دولت سیزدهم استان در توزیع عادلانه ثروت تقویت شده اند، تاکید کرد: امروز شاهد هستیم که رونق به زندگی مردم باز می گردد.

وزیر اقتصاد همچنین با تشریح اقدامات تسهیل گری دولت سیزدهم در راستای گشایش های اقتصادی بیان کرد: فعالیت درگاه مجوز کسب و کار الکترونیکی یکی از اقدامات خوبی است که انجام شده است.

خاندوزی با اشاره به مزیت های پورتال تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مجوزهای کسب و کار برای تسریع و تسهیل امور اداری موجب کاهش 50 درصدی بخشنامه ها در حوزه گمرکی و فعالیت های اقتصادی در سال 1402 شده است.

وی کاهش بخشنامه ها و بار اداری را از دیگر مزیت های این درگاه الکترونیکی دانست و تاکید کرد: کار در کشور ما در حال روان شدن است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.