افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

گام های یک زن در کیس پیجر آلوده

  • کد خبر : 371081
گام های یک زن در کیس پیجر آلوده

او هفت زبان صحبت می کند، دکترای فیزیک ذرات دارد، در آپارتمانی در آن زندگی می کند بوداپست مامور موساد که تحت حمایت کارهای بشردوستانه و یک شرکت جعلی (کاغذی) زندگی می کرد، سرانجام با خریداران پیجر آلوده ارتباط برقرار کرد. حزب الله لبنان بوده است این توصیف کریستیانا بارسونی-آرسیدیاکونو، 49 ساله، مدیرعامل ایتالیایی-مجارستانی و […]

او هفت زبان صحبت می کند، دکترای فیزیک ذرات دارد، در آپارتمانی در آن زندگی می کند بوداپست مامور موساد که تحت حمایت کارهای بشردوستانه و یک شرکت جعلی (کاغذی) زندگی می کرد، سرانجام با خریداران پیجر آلوده ارتباط برقرار کرد. حزب الله لبنان بوده است

این توصیف کریستیانا بارسونی-آرسیدیاکونو، 49 ساله، مدیرعامل ایتالیایی-مجارستانی و مالک شرکت مشاوره مجارستانی BAC است که تحت عنوان این شرکت، پیجرهای انفجاری را در اختیار عوامل حزب الله لبنان فروخته و . سپس ناپدید شد

از زمانی که پیجرها پخش شدند، او در انظار عمومی دیده نشده است. همسایه ها می گویند ندیده اند. درب آپارتمان او در یک ساختمان قدیمی باشکوه در بوداپست بسته است.

مادر او، بئاتریکس بارسونی-آرسیدیاکونو، به آسوشیتدپرس گفت که دخترش تهدیدهای نامشخصی دریافت کرده است و “در حال حاضر در مکانی امن است که توسط سرویس های مخفی مجارستان محافظت می شود.”

او در یک مصاحبه تلفنی از سیسیل ایتالیا گفت: سرویس های مخفی مجارستان به او توصیه کردند که با رسانه ها صحبت نکند.

ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان روابط بسیار گرم و صمیمانه ای با نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو دارد.

مقامات امنیتی مجارستان به درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند. آسوشیتدپرس نمی تواند به طور مستقل این ادعا را تایید کند.

یکی از آشنایان او، که مانند دیگرانی که او را از نظر اجتماعی در بوداپست می‌شناختند و خواستند نامش فاش نشود، گفت که او مانند کسی است که «به راحتی می‌توان از او استفاده کرد».

آن شخص گفت: “کسی است که فقط در یک نوع تجارت نیست، بلکه کسی است که اغلب چیز جدیدی را امتحان می کند، به سرعت چیزهایی ایجاد می کند و به عنوان یک تجارت جدید به آنها علاقه مند می شود و سپس با اشتیاق تبدیل می شود. شغل دیگری.”

کیلیان کلینشمیت، رئیس سابق کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد، که بارسونی-آرسیدیاکونو را در سال 2019 برای اجرای یک برنامه شش ماهه با بودجه هلندی برای آموزش لیبیایی‌ها در تونس در موضوعاتی مانند هیدروپونیک، فناوری اطلاعات و توسعه تجارت استخدام کرد، او را این مدیر توصیف کرد: قلدر» و گفت که او را قبل از پایان قراردادش اخراج کرده است.

او به رویترز گفت که این یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی من بود. “از نظر شخصی وحشتناک بود… بعد در یک مقطعی گفتم بس است. احتمالا باید زودتر این کار را می کردم. گفتم بس است و او را یک ماه زودتر به خانه فرستادم.”

خانم آرسیدیاکونو به تماس‌ها یا ایمیل‌های رویترز پاسخ نداد و وقتی رویترز از آدرس خصوصی او در مرکز بوداپست بازدید کرد، هیچ پاسخی دریافت نکرد.

خانه او در بوداپست توسط یک دروازه بیرونی آهنی احاطه شده است، در حالی که نقاشی های برهنه در رنگ های قرمز پاستلی و نارنجی روی دیوارهای خانه دیده می شود.

هنگامی که رویترز برای اولین بار در روز چهارشنبه از ساختمان بازدید کرد، درب مجتمع منتهی به آپارتمان او باز بود و زمانی که روزنامه نگار روز پنجشنبه بازگشت، بسته بود و هیچکس به زنگ در پاسخ نداد.

زنی که در دو سال گذشته در این ساختمان زندگی کرده است، گفت که بارسونی-آرسیدیاکونو ساکن سابق بود و او را فردی دوستانه، ساکت اما اهل ارتباط توصیف کرد.

او کار طراحی خود را به عنوان بخشی از یک گروه هنری بوداپست انجام داد، اگرچه چندین سال بود که در جلسات گروه شرکت نکرده بود، اما برگزار کننده گروه گفت که او بیشتر شبیه یک تاجر به نظر می رسد تا یک هنرمند، اما او فردی شاد و سرگرم کننده است .

یکی از همکلاسی های بارسونی-آرسیدیاکونو گفت که او با یک پدر شاغل و یک مادر خانه نشین در سانتا ونرینا، در نزدیکی کاتانیا، در شرق سیسیل بزرگ شد و دبیرستان را در همان نزدیکی گذراند. او بارسونی آرسیدیاکونو را مرد جوانی بسیار محجوب توصیف کرد.

در اوایل دهه 2000 او دکترای خود را در رشته فیزیک در دانشگاه کالج لندن گرفت، جایی که پایان نامه او در مورد پوزیترون، ذره ای زیر اتمی با جرم یک الکترون و بار مثبت، در وب سایت UCL موجود است. اما به نظر می رسد که او تحصیلات خود را بدون دنبال کردن یک حرفه علمی رها کرده است.

آکوس توروک، فیزیکدان بازنشسته که یکی از اساتید او در UCL بود و در آن زمان مقالاتی را با او منتشر کرد، از طریق ایمیل گفت: «تا آنجا که من می دانم، او از آن زمان تاکنون هیچ کار علمی انجام نداده است».

رزومه ای که او برای یک شغل موقت در آژانس بشردوستانه سازمان ملل استفاده کرد که منجر به اخراج او شد، شامل ارجاع به سایر مدارک تحصیلات تکمیلی، در زمینه سیاست و توسعه، از دانشکده اقتصاد لندن و دانشکده مطالعات شرقی و آفریقایی بود که رویترز می تواند آن را تأیید کند. نیست. وی سپس به شرح سوابق کاری خود در پروژه های غیردولتی در اروپا، آفریقا و خاورمیانه پرداخت.

در یک رزومه جداگانه در وب سایت مشاوره BAC، او خود را به عنوان “عضو هیئت مدیره موسسه Earth Child” یک موسسه خیریه آموزشی و زیست محیطی در نیویورک توصیف می کند. دونا گودمن، موسس این گروه، گفت که بارسونی-آرسیدیاکونو هرگز با این خیریه همکاری نداشته است.

گودمن گفت: “او دوست یکی از دوستان یکی از اعضای هیئت مدیره بود و در مورد یک پیشنهاد کاری در سال 2018 با ما تماس گرفت. اما او هرگز برای درخواست دعوت نشد.”

این رزومه همچنین او را به عنوان “مدیر پروژه” سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی در سال های 2008-2009 که کنفرانس تحقیقات هسته ای را سازماندهی کرد، توصیف کرد. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که سوابق آن نشان می‌دهد که او هشت ماه به عنوان کارآموز در آنجا بوده است.

در وب سایت BAC Consulting (شرکت کاغذ)، که در پایان این هفته حذف شد، این شرکت اطلاعات کمی در مورد فعالیت واقعی خود در مجارستان ارائه می دهد و دفتر ثبت شده آن یک دفتر خدماتی در حومه بوداپست است.

Barsoni-Arcidiacono در رزومه خود در این وب سایت نوشت: “من دانشمندی هستم که از تجربیات بسیار متنوع خود برای کار بر روی پروژه های بین رشته ای برای تصمیم گیری استراتژیک (سیاست های آب و آب و هوا، سرمایه گذاری) استفاده می کنم. با مهارت های تحلیلی و زبانی عالی، از کار لذت می برم. و در یک محیط چندفرهنگی رهبری کنید که در آن تنوع، صداقت و شوخ طبعی ارزش قائل می شود.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.