افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

گام اول افزایش 40 درصدی حقوق کارگران برداشته شد.

  • کد خبر : 187373
گام اول افزایش 40 درصدی حقوق کارگران برداشته شد.

به گزارش بازار، حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 در تشریح آخرین مصوبات این کمیسیون اعلام کرد: مجلس و دولت توافق کردند که حقوق سال آینده کارکنانی که زیر 20 میلیون تومان دریافت می کنند 30 تا افزایش یابد. 40 درصد این افزایش در حالی محقق شد که در لایحه اولیه دولت پیشنهاد […]

به گزارش بازار، حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 در تشریح آخرین مصوبات این کمیسیون اعلام کرد: مجلس و دولت توافق کردند که حقوق سال آینده کارکنانی که زیر 20 میلیون تومان دریافت می کنند 30 تا افزایش یابد. 40 درصد

این افزایش در حالی محقق شد که در لایحه اولیه دولت پیشنهاد شده بود تا سال 1403 حقوق کارکنان دولت به طور متوسط ​​18 درصد افزایش یابد.

مدتی بعد کمیسیون تلفیق بودجه افزایش متوسط ​​20 درصدی حقوق کارکنان را تصویب کرد.

اما در آخرین تغییرات و مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1403، برای کارکنانی که در سال جاری بین 8 تا 20 میلیون تومان دریافت می کنند; در عمل افزایش 30 تا 40 درصدی حقوق حداقل دستمزدها در دستگاه های اجرایی دولتی در دستور کار قرار گرفته است.

بخشی از این افزایش حقوق برای کسانی که حداقل دستمزد دولتی را دریافت می کنند، با افزایش حق کار کارمندان به 3000 امتیاز ایجاد می شود.

بر اساس مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق که منجر به افزایش 30 تا 40 درصدی حقوق کارگران حداقل دستمزد دولتی می شود، به نظر می رسد زمینه برای افزایش حقوق کارگران متناسب با نرخ تورم فراهم شده است. . . در سال های اخیر، به عنوان یک رویه و قانون نانوشته، افزایش حقوق کارگران معمولاً متناسب با افزایش حقوق کارکنان دولت است.

لازم به ذکر است در اسفند ماه مذاکرات نهایی شورای عالی کار برای تعیین دستمزد سال 1403 به پایان می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.