افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

گامی برای استفاده از VAR در دربی 102 – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 150358
گامی برای استفاده از VAR در دربی 102 – پرسپولیس نیوز

با نظارت فدراسیون فوتبال امکان استفاده از VAR در دربی 102 بسیار زیاد است. تیم های استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه از ساعت 15 در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم می روند. در روزهای اخیر فدراسیون فوتبال مذاکرات بسیار جدی با فیفا برای استفاده از VAR در دربی 102 انجام داده […]

با نظارت فدراسیون فوتبال امکان استفاده از VAR در دربی 102 بسیار زیاد است.

تیم های استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه از ساعت 15 در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

در روزهای اخیر فدراسیون فوتبال مذاکرات بسیار جدی با فیفا برای استفاده از VAR در دربی 102 انجام داده و مهدی تاج نیز این موضوع را بسیار پیگیری کرده است.

فدراسیون فوتبال در نظر دارد از دستگاه داور ویدئویی اجاره شده در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی در دربی استفاده کند و بر این اساس با فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیا پرو مذاکره کرده است که امروز نیز توافق اولیه برای ارسال تیم فنی اتباع خارجی به تهران.

جلسه ویژه آنلاین فردا بعدازظهر برای کسب تایید نهایی برای استفاده از VAR در دربی پیش رو برگزار می شود و در صورت کسب مجوزهای لازم، برای اولین بار از کمک داور ویدئویی در یک بازی لیگ برتر استفاده می شود.

در صورت تایید استفاده از VAR موعود، داور ایرانی حاضر در جام ملت های 2023 قطر که تنها داور ایرانی دارای مدرک کمک داور ویدئویی است، احتمالا دربی صد و دوم را قضاوت خواهد کرد. مود فادی فر با کمک علیرضا ایلدروم و سعید قاسمی بازی را قضاوت می کند زیرا مجوز و گواهینامه لازم را دارد. به دو داور VAR هم نیاز داریم که از عراق به ایران بیایند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)