افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
5

گالتیه: مقابل پرسپولیس خوش شانس بودیم/ زکریا: وقت تلف کردن هم یک تاکتیک است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 145192
گالتیه: مقابل پرسپولیس خوش شانس بودیم/ زکریا: وقت تلف کردن هم یک تاکتیک است – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر می گوید تیمش از تمام توان خود برای شکست پرسپولیس استفاده کرد. کریستف گوتیه، سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی بود و هر دو تیم فرصت های زیادی داشتند. الدحیل خوش شانس بود که یک پنالتی را از دست داد […]

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر می گوید تیمش از تمام توان خود برای شکست پرسپولیس استفاده کرد.

کریستف گوتیه، سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی بود و هر دو تیم فرصت های زیادی داشتند. الدحیل خوش شانس بود که یک پنالتی را از دست داد و بعد توانستیم گل دوم را بزنیم و همانطور که دیروز گفتم درست است که حذف شدیم اما باید به این رقابت ها احترام بگذاریم. ما تمام توان خود را برای این بازی به کار گرفتیم. جو ورزشگاه فوق العاده بود. برای هواداران سخت است که نتیجه نگرفتند. گاهی اوقات در فوتبال از تیم حمایت می کنید اما نتیجه دلخواه را نمی گیرید. بازی خوبی انجام دادیم و اراده خوبی نشان دادیم.

آیا گوتیه توضیح می دهد که چرا برخی از بازیکنان تیمش در پایان بازی به جریان مسابقه اضافه شدند؟ وی گفت: چون خارج از مسابقات بودیم و فرصت خوبی بود که این فرصت و زمان را به بازیکنان جوان بدهیم. ضمن اینکه بازی قبل را باخته بودیم و مصدومیت های متعددی داشتیم و همین عوامل باعث شد تا اینطور وارد بازی شویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با این کیفیت سوم شدید؟ وی گفت: گروه سختی بود با تیم های باورنکردنی که بازیکنان بزرگی دارند. پرسپولیس و نصر رقبای سرسختی بودند. این تیم مسابقات را خوب شروع نکرد. اگر من در ابتدای این مسابقات بودم، شاید اتفاقات دیگری می افتاد. دو بازی نزدیک با النصر داشتیم اما امتیاز از دست دادیم. وظیفه من ارائه کیفیت خوب است و چون در بازی قبلی شکست خوردیم باید پیروز می شدیم. ما تجربه بازی در آن محیط را نداشتیم اما خوب بازی کردیم.

سرمربی الدیل درباره اینکه آیا سطح مسابقات لیگ قهرمانان با حضور بازیکنان بزرگ در آسیا بالا رفته است یا خیر؟ وی بیان کرد: همه دیدند که در عربستان با حضور بازیکنان حرفه ای چه گذشت اما در این رقابت ها باید با همه تیم ها رقابت کنیم و بعد از سال ها تفاوت زیادی بین سطح فعلی و آینده وجود خواهد داشت. حضور بازیکنان حرفه ای برای همه خوب خواهد بود اما در این رقابت باید با همه رقابت کنید.

زکریا: ما انرژی زیادی داشتیم

صلاح زکریا دروازه بان الدحیل قطر که در دیدار پرسپولیس و الدحیل به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا از دوستان و هم تیمی هایم تشکر می کنم. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و تیم ما انرژی زیادی داشت و بازی خوبی انجام دادیم.

زکریا در مورد اینکه چرا وقت خود را تلف می کرد؟ وی گفت: از مسابقات کنار رفتیم اما به تیم خود افتخار می کنم. اتلاف وقت نیز یک تاکتیک است و گاهی لازم است سرعت بازی کم شود. اگر جای دو تیم عوض می شد، فکر می کنم پرسپولیس هم همین کار را می کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)