افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

گاریدو: گل سریع به ما کمک کرد/تعویض هایمان موثر بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 369958
گاریدو: گل سریع به ما کمک کرد/تعویض هایمان موثر بود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم چون هر بار که بازی را می بریم خوشحالی زیادی به ما می دهد. خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: خیلی خوشحالم چون هر بار که بازی را می بریم، خوشحالی زیادی به ما می دهد. هدف برد […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم چون هر بار که بازی را می بریم خوشحالی زیادی به ما می دهد.

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: خیلی خوشحالم چون هر بار که بازی را می بریم، خوشحالی زیادی به ما می دهد. هدف برد است و وقتی پیروز می شویم خوشحال می شویم. ما باید سختی هایی را که وجود داشت و تلاش زیادی برای پیروزی در این مسابقه انجام شد، ارزیابی کنیم. اگر بدانید برای بردن بازی چقدر تلاش لازم است، وقتی برنده شوید بسیار خوشحال خواهید شد. امروز باید به کل تیم تبریک بگوییم. همه اعضای تیم تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی انجام دادند. اولین نکته این است که ما همیشه سختی هایی را که حریف می تواند ایجاد کند، می دانیم. می دانیم که حریف 100 درصد قدرت خود را مقابل پرسپولیس می دهد و امروز هم همینطور بود. بازی را با یک گل سریع شروع کردیم.

وی افزود: پاس در عمق عالیشاه به علیپور یک پنالتی بسیار واضح بود. به این ترتیب، اگر زودتر گل بزنید، بازی تغییر می کند. شما فکر می کنید بازی را بردید و حریف کارهای بیشتری انجام می دهد. در این لحظات رسیدن به هدف دوم بسیار مهم است. در نیمه اول نتوانستیم گل دوم را بزنیم و زدن گل دوم در نیمه دوم بسیار مهم بود. ما خیلی خسته به این بازی آمدیم. چون در عربستان مسابقه داشتیم. یک روز تمرین کردیم. قطعا در این بازی سختی هایی وجود داشت. این هم بخشی از فوتبال حرفه ای است و بازیکنان باید این موضوع را مدیریت کنند. می دانستیم که تغییرات در نیمه دوم مهم است. احساس طراوت را به تیم تزریق کنید. تغییرات تیم خوب بود. با بیشترین تلاش و سختی می دانستیم که می توانیم بازی را ببریم. یکی از گل های ما توسط VAR مردود اعلام شد. سه بار کار به VAR رسید که هر سه بار علیه ما بود. یک پنالتی هم به ما دادند و سوت زدند اما آن را به ما پس دادند. نمی دانم چرا. اگر داور سوت می زد و اعلام پنالتی می کرد باید خطا می دید. من نمی دانم آنها در VAR چه دیدند. VAR امروز به نفع ما نبود و یکی از بازیکنان ما در بازی با تراکتور از زمین اخراج شد. امیدوارم در بازی های بعدی موفق تر باشیم. به تیمم برای پیروزی تبریک می گویم. باید بگویم همه اعضای تیم باید بدانند که برد سخت است و برای تلاش ما ارزش قائل هستند. این به ما کمک می کند پیشرفت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار درباره وضعیت مصدومیت آستون آرونوف گفت: دقیقا نمی توانم بگویم مصدومیت او خیلی زیاد است یا خیلی کم. بعد از بازی پزشکان مصدومیت او را بررسی می کنند و سپس به من اطلاع می دهند.

سرمربی پرسپولیس گفت: کارت زردها را باید از داور بپرسید. دروازه بان دوم نداریم؟ ما سه چهار دروازه بان داریم!

گاریدو در پاسخ به اینکه پرسپولیس دروازه بان جوانی مثل محمد خلیفه را که امشب با تیم آلومینیوم به میدان رفت از دست داد و چقدر به فکر بازیکنان جوان و آکادمی باشگاه است، گفت: فکر نمی کنم این سوالات مربوط به این باشد. بازی در مورد بازی بپرسید

وی درباره انتشار ترکیب پرسپولیس در شب قبل از بازی نیز یادآور شد: مطالبی که در رسانه ها پخش می شود را باید از رسانه ها بپرسید.

گاریدو درباره شناختش از استقلال برای دربی هفته آینده گفت: حالا باید درباره بازی با آلومینیوم صحبت کنیم.

وی در خصوص استفاده از فرشاد فرجی در پست دفاع راست و ارزیابی او از عملکرد او گفت: فرشاد فرجی بازیکن بزرگ و بسیار حرفه ای است. او همیشه در خدمت تیم است و دوست تیم است. وقتی بازی نمی کند محترم است و همیشه در خدمت تیم است. امروز او نیاز داشت که دفاع درستی بازی کند و فکر می کنم بازی بسیار خوبی انجام داد. او کارش را خیلی خوب انجام داد و به پیروزی تیم کمک کرد. او هر جا بازی می کند خوب بازی می کند. قطعا شرایط آنها با العمود متفاوت است. علمود حمله می کند اما فکر می کنم فرشاد فرجی کاری را که لازم بود انجام داد. به شخصه خیلی ازش راضیم در دو روز آینده بیشتر در مورد آلمود خواهیم فهمید که آیا او می تواند به تیم خدمت کند یا خیر.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد علی علیپور نیز توضیح داد: برد در مسابقه بسیار سخت است. اگر بازی با یک گل شروع شود، گاهی اوقات به ضرر شما خواهد بود. به همین دلیل است که ذهنیت بازی تغییر می کند. تیم حریف بلند می شود و در این مواقع باید گل دوم را بزنیم. مطمئناً در نیمه دوم فضای بیشتری پشت دفاع آلومینیومی ایجاد شد. علی علیپور از یکی از این موقعیت ها استفاده کرد و به گل رسید. مطمئنا این گل به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری کسب کنید. علیپور خیلی وقت است که خوب کار می کند، اما متأسفانه وقتی مهاجمان گل نمی زنند، خوشحال نیستند. فکر می کنم گل امروز به او اعتماد به نفس بیشتری می دهد. او بازیکن جدیدی است که قبلا در این تیم حضور داشته است. فکر می کنم او به زمان نیاز دارد تا خودش را پیدا کند. هر روز می بینم که بهتر کار می کند. خیلی خوب کار کرد. این گل برای او بسیار مهم است.

گاریدو به این پیشنهاد که انتظار می رود به کارلوس ژوائو فرصت بیشتری برای بازی در زمین داده شود، پاسخ داد. باید ببینیم کدام بازیکن برای ورود به زمین شرایط خوبی دارد. من فردی هستم که تمرینات را تماشا می کنم و شرایط تک تک بازیکنان را می دانم. گاهی اوقات مردم از بازیکنی می خواهند که بیشتر بازی کند زیرا می خواهند او بیشتر بازی کند. مربی باید در مورد تلاش بازیکنان تصمیم بگیرد. ما تیم بزرگی داریم و اکنون سه مهاجم داریم. اگر دقت کنید در نیمه دوم لوکاس ژوائو وارد زمین شد و فرصت گلزنی پیدا کرد. باید همه بازیکنان را در موقعیت ایده آل قرار دهیم تا وقتی وارد زمین می شوند بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

وی ادامه داد: این به بازیکنان بستگی دارد که تا زمان بازی با انگیزه بمانند. وقتی بازیکنی انگیزه اش را از دست بدهد، شانسی برای بازی ندارد. فکر می کنم باید به تیم احترام بگذاریم. شما باید سخت کار کنید تا زمانی که زمانش رسید به میدان بروید و بازی کنید. تنها زمانی که می توانید درخواست بازی کنید زمانی است که تمرین خوبی داشته باشید. وقتی حتی برای یک دقیقه بازی می کنید، باید 100% از خودتان را بدهید. شاید مردم از من بپرسند، اما من هر روز صادقانه کار می کنم و می دانم چه کسی آماده است. فردی که بازی نمی کند نباید در رسانه حرف بزند و بد چهره کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در زمان مناسب از آن استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.