افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

گاریدو: گلزنی به آلومینیو سخت است/ از نقل و انتقالات راضی هستم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 368474
گاریدو: گلزنی به آلومینیو سخت است/ از نقل و انتقالات راضی هستم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در پنجمین دیدار لیگ برتر اظهار داشت: اولین نکته این است که فردا بازی مهمی در پیش داریم. هدف ما کسب 3 امتیاز است. ما می دانیم که […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در پنجمین دیدار لیگ برتر اظهار داشت: اولین نکته این است که فردا بازی مهمی در پیش داریم. هدف ما کسب 3 امتیاز است. ما می دانیم که اضافه کردن 3 امتیاز در شروع لیگ مهم است. واضح است که باید 3 امتیاز را بگیریم و می دانیم که هفته آخر است که در مورد جام صحبت می کنیم، بنابراین بهتر است هر هفته در مورد هر بازی صحبت کنیم. باید بدانیم که هر بازی باید برای ما مهم باشد.

وی در خصوص اینکه علی علیپور نمی تواند انتظارات را در خط حمله پرسپولیس برآورده کند، تصریح کرد: در حالت عادی نظرات متفاوتی وجود دارد و هرکسی می تواند نظر خود را داشته باشد. افراد حرفه ای در کنار ما هستند که بازی ها را تجزیه و تحلیل می کنند و تصمیماتی می گیرند که معتقدند برای تیم خوب است. ما باید به آنها اجازه دهیم کار خود را انجام دهند. ما باید موفق شویم در برخی پست ها بازیکنان خوبی داشته باشیم. وقتی به یک بازیکن زمان داده می شود، در بهترین حالت خود قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار فردا مقابل آلومینیوم خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیمی است که خوب دفاع می کند و گل زدن به آنها برای ما سخت است. ما نیاز داریم که بازیکنانمان در فاز هجومی حضور داشته باشند، زیرا می دانیم که تیم حریف در دفاع خوب کار می کند. ما باید بلد باشیم چگونه بازی کنیم. هیچ بازی آسانی نیست و در همه آنها اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ می دهد، اما مهم کسب 3 امتیاز است.

گاریدو در خصوص اینکه در دیدارهای اخیر از ترکیب های مختلفی استفاده کرده است، گفت: حالا باید روی برد در دیدار فردا تمرکز کنیم. ما در حال نشان دادن بهترین فوتبال خود هستیم و بهترین فوتبال خود را در هر بازی ارائه می دهیم. با پیروزی که فردا به دست می آوریم اعتماد به نفس بیشتری به دست می آوریم. البته اگر فردا برنده شویم خیلی مهم است. باید روی بازی تمرکز کنیم و سختی ها را بشناسیم و در زمین در بهترین سطح خود عمل کنیم. ما بازی های زیادی در پیش داریم و دقیقا به همین دلیل است که از افراد زیادی استفاده می کنیم. ما باید بازیکنانی داشته باشیم که انگیزه زیادی داشته باشند. بازیکنانی که آمادگی ذهنی هم دارند باید وارد زمین شوند.

وی درباره دیدار روز گذشته خود با رضا درویش و اینکه ظاهراً در این دیدار صحبت هایی مبنی بر امضای فوروارد جدید مطرح شده است، گفت: مورد خاصی برای پاسخ به شما نمی بینم. برگزاری جلسه ای در باشگاه طبیعی است. نمی توانم توضیحی برای جلسه داخل باشگاه بدهم. من به سوال شما از دیدگاه دیگری پاسخ خواهم داد. همانطور که می دانید زمان نقل و انتقالات به پایان رسیده و لیست تیم بسته شده است. ارزیابی من از فهرست تیم مثبت است. امروز روی بازی با آلومینیو تمرکز می کنیم، مسابقه ای که بسیار مهم است. من به عنوان یک مربی از نقل و انتقالات باشگاه راضی هستم. تلاش زیادی برای جذب بهترین بازیکنان انجام شد. ما بازیکنانی داریم که به زمان نیاز دارند تا در بهترین سطح خود باشند. لوکاس، میلاد سرلک، سعید مهری و… بعدا به ما اضافه شدند و نیاز به زمان دارند. تیم ما خوب است. یک مربی جدید به پرسپولیس آمده و ایده های جدیدی از راه رسیده است. هر مربی ایده خودش را دارد. مربی دوست دارد با نظر شخصی خود کار کند. آنچه مربی می خواهد این است که همه چیز طبق روش او پیش برود. از شما می خواهم که به من احترام بگذارید تا بتوانم به روش خود ادامه دهم و هرکسی به من اجازه ادامه روش را ندهد می گذارم. به عنوان مثال؛ اگر مترجمم درست ترجمه نکرد، از تیم می خواهم که برود. برای رسیدن به موفقیت به افراد حرفه ای در کنارم نیاز دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه وحید امیری به دلیل توانایی در بازی در پست های مختلف نقش کلید فرانسوی تیمش را دارد، تصریح کرد: دوست دارم با بهترین بازیکنان بازی کنم. در درون تیم، هر فرد می داند که کدام بازیکن در چه پستی بازی می کند. بازیکنان باید در بهترین شرایط وارد زمین شوند. ممکن است در بازی مصدومیت داشته باشیم و بازیکنی در آن پست نداشته باشیم. در حال حاضر به بازیکنان نیاز داریم که بدانند در این شرایط چه باید بکنند. وحید امیری بازیکنی حرفه ای و منحصر به فرد است و در بهترین سطح قرار دارد. او از نظر فنی، تاکتیکی و بدنی در بهترین شرایط است. ما همیشه از این بازیکن یاد می کنیم، زیرا تیم برای او مهم است و همیشه در دسترس تیم است و هر درخواستی از ما داشته باشیم می پذیرد. امیری بسته به نیاز تیم در پست های مختلف بازی کرده و عملکرد خوبی داشته است. امیری بازیکن کاملی است. برای یک بازیکن خیلی سخت است که در همه پست ها بی نقص بازی کند. باز هم می گویم امیری در پست های مختلف بازی می کرد، چون تیم به او نیاز داشت. من به امیری احترام می گذارم و دوست دارم. امیری بازیکن بزرگی است و شایسته است که فصل خوبی داشته باشد.

خبرنگاری ضمن تمجید از عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا از او درباره قانون قرار گرفتن دو بازیکن زیر 21 سال در لیست این تیم سوال کرد. فردا بازی پیچیده ای خواهیم داشت زیرا حریف در دفاع خوب بازی می کند. امیدواریم بازی خوبی ارائه کنیم و برنده شویم. مسابقات همیشه صفر بر صفر شروع می شود و ما باید ذهنیت خود را برای بردن بازی تغییر دهیم. در پاسخ به سوال شما باید بگویم که برخی قوانین اشتباه است. بازیکن جوانی به تیم می آید که در عین حال می تواند در تیم پایین ما بازی کند. قرار دادن یک بازیکن جوان در زمین خوب است، اما وقتی بازیکن را دوست داشته باشی و او لیاقتش را داشته باشد، خوب است. از بین این بازیکنان جوانی که داشتیم، یکی بازی کرد. وقتی تصمیم می‌گیرم بازیکنی به میدان برود، از او می‌خواهم بهترین عملکردش را بدهد. این قانونی است که نمی توانم آن را ارزیابی کنم. خوش شانس بودیم که بازیکنان خوبی در تیم داشتیم. من به این بازیکنان اعتماد کامل دارم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)