افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

گاریدو پس از شکست مقابل الاهلی چه گفت؟

  • کد خبر : 365523
گاریدو پس از شکست مقابل الاهلی چه گفت؟

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل الاهلی عربستان در هفته اول رقابت های لیگ برتر، بازیکنان بازی بسیار خوبی انجام دادند و من از این بابت احساس غرور می کنم. چنین بازیکنانی دو بازیکن حریف بازی کردند و ما یک گل نابهنگام زدیم. نمی خواهم […]

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل الاهلی عربستان در هفته اول رقابت های لیگ برتر، بازیکنان بازی بسیار خوبی انجام دادند و من از این بابت احساس غرور می کنم. چنین بازیکنانی دو بازیکن حریف بازی کردند و ما یک گل نابهنگام زدیم. نمی خواهم بگویم بعد از دریافت گل، کل بازی مال ما بود، الاهلی تیم قدرتمندی است اما ما بر بازی مسلط بودیم و موقعیت های زیادی برای گل نزدن داشتیم.

و ادامه داد: یک پنالتی بود و همه در ورزشگاه آن را تایید کردند. نمی دانم چرا وقتی داور پنالتی را تایید کرد VAR آن را رد کرد. باز هم می گویم پرسپولیس تیم بزرگی است و پرسپولیسی ها هم عالی هستند. شما باید به ما احترام بگذارید. احساس می کنم این بی احترامی به ما بود. نمی توانم وارد مسائل داوری شوم و فقط می گویم پنالتی نشدیم. حداقل مستحق یک تساوی در این دیدار بودیم.

سرمربی پرسپولیس درباره گل زودهنگام دریافتی هم گفت: این طبیعی است. بازیکنان الاهلی فوق العاده هستند و تکرار می کنم که بازی خوبی انجام دادیم. وقتی بازی را می‌بازیم یک روز برای غمگین بودن داریم و همچنین وقتی می‌بریم یک روز برای خوشحالی داریم و باید از فردا دوباره شروع کنیم. بازیکنان باید از فردا شروع کنند.

و افزود: همه نظری دارند و به نظر من فوتبال چیز دیگری است و بازیکنانم خوب بازی کردند. پرسپولیس و الاهلی دو تیم بزرگ هستند و در این دیدار گلی رد و بدل نشد و اینکه چرا در مسابقه گل خورده باید آنالیز شود و بررسی شود.

گاریدو در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید از دریافت گل متعجب شده است یا خیر؟ گفت: نه! اینطوری نیست. گل اول پرسپولیس یک بازی هجومی بود و بعد از دریافت گل شاهد عقب نشینی تیم مقابل نبودیم، در واقع فشار پرسپولیس بود که حریف را مجبور به دفاع کرد./ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.