افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

گاریدو و اولین نشانه های امید. تشویق هواداران پرسپولیس

  • کد خبر : 308316
گاریدو و اولین نشانه های امید.  تشویق هواداران پرسپولیس

کد خبر: 469219 // 9 اوت 1403 // 14:37:42 اولین برداشت های فنی و رفتاری گاریدو تا حدودی دلگرم کننده است. حقیقت این است که خوان کارلوس گاریدو او در چنین محیط گرمی سرمربی پرسپولیس نبود. حتی نیم ساعت قبل از اعلام رسمی نام باشگاه، سایت های معروف ورزشی در مورد حضور بازیکنانی مانند کیکه […]

کد خبر:
469219

//

9 اوت 1403
//

14:37:42


اولین برداشت های فنی و رفتاری گاریدو تا حدودی دلگرم کننده است.




حقیقت این است که خوان کارلوس گاریدو او در چنین محیط گرمی سرمربی پرسپولیس نبود. حتی نیم ساعت قبل از اعلام رسمی نام باشگاه، سایت های معروف ورزشی در مورد حضور بازیکنانی مانند کیکه ستین روی نیمکت قرمزها گمانه زنی می کردند! بنابراین، واضح است که در چنین شرایطی هیچ کس برای گاریدو فرش قرمز پهن نخواهد کرد. به خصوص که تجربیات او در سال های اخیر با جدایی از تیم های مختلف بدون دستاوردهای خاص همراه بوده است. الان هم که حدود 20 روز تا شروع لیگ بیست و چهارم فاصله دارد، تغییر چندانی در آن جو ایجاد نشده است. طبیعتا باید منتظر قضاوت دقیق تری در مورد گاریدو باشیم، اما امروز می خواهیم اولین سرنخ ها در مورد این بازیکن اسپانیایی را در زمینه های فنی و رفتاری مرور کنیم. خب، شخصیت گاریدو تا حدودی دلگرم کننده بوده است.

چند نکته فنی امیدوارکننده

دیدارهای دوستانه پرسپولیس قبل از شروع تمرکز ترکیه با برتری چشمگیر قرمزها همراه بود؛ با این حال می دانیم و خود گاریدو هم گفته است که نتایج این نوع بازی ها کمترین اهمیت ممکن را دارد حتی اگر تیم اکسین 13 گل بزند. با این حال اولین برداشت ها از تیم قرمز و سفید در این تورنمنت نشان می دهد که گاریدو بی علاقه به فوتبال هجومی نیست و شاید این بهترین خبر ممکن برای پرسپولیس باشد. کسانی که در این سال ها علاوه بر قهرمانی در جام حذفی، امتیاز ویژه ای برای نمایش های جذاب قائل بودند. علاوه بر این در این مدت جوانان زیادی در تمرینات و مسابقات پرسپولیس تست گرفتند، به میدان رفتند و گاهی گلزنی کردند. شاید این ویژگی طبیعی تمرینات پیش فصل هم باشد، اما اگر یکی دو نفر از این جوان ها توجه کادرفنی جدید را به خود جلب کنند و به پدیده پرسپولیس تبدیل شوند، یکی از بزرگترین مشکلات قرمزها یعنی پیر شدن تیم خواهد بود. تا حدی تعمیر شده از سوی دیگر اخبار و گزارش ها حاکی از آن است که تمرینات بدنی به صورت سفت و سخت انجام می شود و بازیکنان تیم گاهی کیفیت تمرینات را با زمان مارکو، دستیار برونکو مقایسه می کنند. اگر این اطلاعات دقیق باشد و کادرفنی قرمزها به خوبی ساخته شده باشد، گام بزرگی به سوی موفقیت برمی دارد.

جملات زیبا

گاریدو تاکنون در مصاحبه های کمی ظاهر شده است، اما در آنها رگه های حرفه ای خود را نشان داده است. وی که در جلسه ارائه خود گفته بود در بحث استخدام چندان دخالتی ندارد و به دلیل عدم آگاهی تنها نقش «دستیار» را خواهد داشت، پس از آن در این سمت و در مبارزه اصلی خبرنگاران باقی ماند. بدون پاسخ ماندن فعالیت های تیم در نقل و انتقالات. شاید بهترین حرف او در آخرین مصاحبه اش قبل از اردوی ترکیه این بود: «اگر بازیکنی را دیر به دست می آوریم، بهتر است زودتر بازیکن بی کیفیت را بگیریم». از سوی دیگر تطبیق آرام گاریدو با تغییر زمین پرسپولیس از هلند به ترکیه شاید برای قرمزها امیدوارکننده باشد. به هر حال همین بی برنامه بودن فوتبال ایران می تواند بهانه ای برای بی قراری و ناهماهنگی به مربیان خارجی بدهد اما فعلا از گاریدو خبری از این روحیه نیست.



آیا این خبر برای شما مفید بود؟



کد خبر:
469219

//

9 اوت 1403
//

14:37:42


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.