افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

گاریدو: همه چیز می توانست برعکس باشد

  • کد خبر : 375575
گاریدو: همه چیز می توانست برعکس باشد

به گزارش رکنا، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال که با برتری یک بر صفر قرمزها به پایان رسید، اظهار کرد: اولین نکته این است که نتیجه را در دنیا تحلیل می کنند. یک صحنه می تواند نظر همه را تغییر دهد و شرایط را تغییر دهد. […]

به گزارش رکنا، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال که با برتری یک بر صفر قرمزها به پایان رسید، اظهار کرد: اولین نکته این است که نتیجه را در دنیا تحلیل می کنند. یک صحنه می تواند نظر همه را تغییر دهد و شرایط را تغییر دهد. مربی همیشه به نتایج بستگی دارد.

باید از شرایطی که ایجاد شده لذت ببریم.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه ایده هایش در زمین اجرایی شده است، تصریح کرد: باید از شرایطی که ایجاد شده لذت ببریم چرا که همه کارهای ما محقق شده است. می توانست همین طور باشد و نتیجه فقط با یک حرکت تغییر کند. با این حال ما می خواستیم همین کار را در زمین انجام دهیم و باید بفهمیم که فوتبال همین است. همه ما خوشحالیم و باید به تیم تبریک بگویم که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

می توانستیم 1-0 ببازیم یا بازی مساوی شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه با یک حرکت می توان نتیجه این دیدار را تغییر داد، خاطرنشان کرد: می توانستیم یک بر صفر شکست بخوریم. تساوی 0-0 یا تساوی در دقایق پایانی. کار، کار است. در آن شرایط مربی همان تیم را انتخاب می کند. من نظرم را درباره فوتبال تکرار کردم. همه بازیکنان خیلی خوب بودند و بازی خیلی خوبی ارائه کردند.

همه بازیکنان از نظر تاکتیکی بسیار متمرکز بودند.

گاریدو با بیان اینکه شاگردانش از سختی رویارویی با استقلال آگاه بودند، گفت: استقلال در جریان بازی سختی هایی را تحمیل کرد. همه بازیکنان از نظر تاکتیکی بسیار متمرکز بودند و به وظیفه خود عمل کردند. می توانم برخی از بازیکنان را برجسته کنم اما همه آنها خوب بازی کردند. آنچه را که باید در بازی انجام می دادیم انجام دادیم و کنترل بازی را در دست گرفتیم.

بازی تقریبا مساوی بود و فشار هم بالا بود.

وی با بیان اینکه در جریان بازی لحظاتی بود که نشان می داد پرسپولیس توانایی برد دارد، گفت: استقلال همیشه ریسک می کرد. بازی تقریبا یکنواخت و با فشار بالا بود. بازی خوب فوتبال به دلیل فشار بسیار سخت است. با این حال، چند دقیقه بود که ما فوتبال خودمان را بازی کردیم.

3 امتیاز برای ما در لیگ برتر بسیار مهم بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی مقابل استقلال را مهم دانست و تصریح کرد: سه امتیاز در لیگ برتر برای ما بسیار مهم بود. دربی مسابقه خاصی است و هواداران از این عملکرد و نتیجه خوشحال هستند. به بازیکنان با انضباط و سخت کوشی تبریک می گویم. به همین دلیل است که به خود اعتماد زیادی دارند. در این شرایط است که رقابت درون تیمی شکل می گیرد و مربی ترکیب را تعیین می کند.

من می خواهم بهترین هایم را ارائه دهم

گاریدو ادامه داد: وقتی می خواهند من تصمیم بگیرم بازیکن دیگری را انتخاب کنم، نمی توانم این کار را انجام دهم. من تجربه هایی از این دست داشته ام و مدت زیادی است که در فوتبال کار می کنم. من بیشترین تقاضا را از خودم دارم و می خواهم بهترین عملکردم را داشته باشم.

امیری، رفیعی و محمدی پایه های قدرت استقلال را در اختیار داشتند

وی با بیان اینکه توانسته رامین رضاییان را از بازی خارج کند، تصریح کرد: آنالیز حریف و دانستن اینکه حریف می خواهد چه کار کند یا بازیکنان می دانند چگونه مشکلات را در زمین حل کنند، نکته کلیدی بازی بود. باید درباره میلاد محمدی، سروش رفیعی و وحید امیری صحبت کنم. آنها عالی بودند و آنچه را که تیم نیاز داشت انجام دادند. این افراد پایگاه های قدرت تیم مقابل را محدود کردند.

این امکان وجود داشت که استقلال به اهدافی دست پیدا کند تا همه چیز تغییر کند

سرمربی پرسپولیس درباره کیفیت تیم استقلال و اینکه گفته می شود با این شکست می توان جواد نکونام را اخراج کرد، گفت: استقلال تیم رقابتی و سرسختی است. جزئیات کوچک در فوتبال می تواند نتیجه را تغییر دهد. در همین بازی استقلال می توانست با یک بازی گل بزند تا همه چیز عوض شود.

کارهای خوبی انجام دادیم و شایسته پیروزی بودیم.

گاریدو درباره همتای خود در استقلال گفت: نکونام هم مثل من می داند فوتبال یعنی چه و می داند که گاهی تحلیل خیلی عمیقی انجام نمی شود. اگر بردی خوب است و اگر ببازی بد است. ما یک بازی پیچیده انجام دادیم و جزئیات کوچک می توانست نتیجه را تغییر دهد. ما مستحق برد بودیم و در بازی کارهای خوبی انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که شانس را تا چه اندازه در پیروزی پرسپولیس موثر می داند، گفت: هر چه فکر می کنید!

می دانستم آنها می خواهند ما در پرسپولیس برنده شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقش تعویض ها در تغییر نتیجه دربی گفت: خودتان را ارزیابی کنید. می دانستم به پرسپولیس آمده ام و آنها می خواهند این تیم قهرمان شود. ما بازیکنان خوبی داریم و باید بتوانیم این ترکیب را مدیریت کنیم. یکی از مشکلات اصلی مربی این است که بازیکنانی دارد که نمی توانند بازی کنند. ما بازیکنان خوب زیادی داریم و بازیکنانی که به سطح تیم رسیده اند به تیم پیوستند.

صحبت در مورد بازیکنانی که بازی نمی کنند شرم آور است

گاریدو با انتقاد از کسانی که به دلیل نبود بازیکن از او انتقاد می کنند، تصریح کرد: صحبت از بازیکنانی که بازی نمی کنند به جای بازیکنانی که بازی می کنند شرم آور است، رسیدگی به این موضوع برای سرمربی سخت است. مردم همیشه از ما می پرسند. بیایید یک نفر و یک نفر بازی کنیم که خیلی چیزها را می داند و باید آموزش بدهد.

جزئیات زیادی وجود دارد که یک مربی باید بتواند آنها را کنترل کند

وی با تاکید بر لزوم توجه به جزئیات در فوتبال تصریح کرد: ریزه کاری های زیادی وجود دارد که مربی باید بتواند آنها را کنترل کند. گاهی اوقات باید دقیقاً فرد تیم باشم تا همه خوشحال باشند و بازیکنان بتوانند بهترین بازی خود را ارائه دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.