افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

گاریدو: همه بازی‌ها برای ما مهم است، به خصوص بازی مقابل السد قطر – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 404022
گاریدو: همه بازی‌ها برای ما مهم است، به خصوص بازی مقابل السد قطر – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و طعمه قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا گفت: بازی فردا به اندازه همه دیدارهای لیگ نخبگان آسیا اهمیت دارد اما برای پرسپولیس فرقی نمی کند چون همه دیدارها مهم است. مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: می دانیم طعمه […]

به گزارش خبرنگار مهر خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و طعمه قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا گفت: بازی فردا به اندازه همه دیدارهای لیگ نخبگان آسیا اهمیت دارد اما برای پرسپولیس فرقی نمی کند چون همه دیدارها مهم است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: می دانیم طعمه آنها تیم ارزشمندی هستند و بازیکنان و کادر مربیگری قوی دارند. ما به اینجا آمدیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم زیرا پیروزی برای ما ارزشمند است و با همین هدف اینجا هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اهداف تیمش در فصل جاری لیگ برتر با وجود کسب تنها یک امتیاز در دو بازی این فصل گفت: بازی فردا برای ما مهم است. همه ما می خواهیم فصل خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. می خواهیم روی بازی فردا تمرکز کنیم. هواداران همیشه برای ما مهم بوده اند و به خاطر آنها روی بازی فردا تمرکز کرده ایم و تا آخرین لحظه تلاش خواهیم کرد.

وی باز هم تاکید کرد: مهم بازی است. در بازی فردا بازیکنان خوبی حضور دارند و تلاش می کنند. دو تیم خوب فردا مقابل هم قرار می گیرند و بازیکنان حریف را می شناسم چون قبلا با آنها کار کرده ام.

گاریدو وی در خصوص محرومیت پرسپولیس از میزبانی لیگ برتر تا اطلاع ثانوی گفت: فکر می کنم باید روی بازی فردا تمرکز کنیم و در مورد آن صحبت کنیم. ما روی بازی فردا تمرکز خواهیم کرد. بازی فردا برای ما مهم است. همه ما می خواهیم فصل موفقی در لیگ قهرمانان داشته باشیم و برای این کار باید بازی ها را ببریم. تا بازی را با موفقیت به پایان برسانید و برنده شوید. هواداران همیشه برای پرسپولیس مهم بوده و هستند اما باید تمام تلاش و تمرکزمان را روی بازی فردا بگذاریم و تا آخرین لحظه برای پیروزی بازی کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.