افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

گاریدو: می دانستیم حریف خطرناک است/ بازیکنی که تواضع ندارد نمی تواند از استعدادش استفاده کند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 410844
گاریدو: می دانستیم حریف خطرناک است/ بازیکنی که تواضع ندارد نمی تواند از استعدادش استفاده کند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از برتری تیمش مقابل شمس آذر ابراز خوشحالی کرد. خوان کارلوس گاریدو پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل شمس آذر قزوین در نشست خبری اظهار داشت: بسیار خوشحالیم، چرا که برد همیشه مهم است. می دانم که گرفتن همیشه سه امتیاز چقدر سخت است. در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از برتری تیمش مقابل شمس آذر ابراز خوشحالی کرد.

خوان کارلوس گاریدو پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل شمس آذر قزوین در نشست خبری اظهار داشت: بسیار خوشحالیم، چرا که برد همیشه مهم است. می دانم که گرفتن همیشه سه امتیاز چقدر سخت است. در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس اتفاقاتی می افتد که شاید بتوان آن را یک بازی ساده تصور کرد و این اولین مشکل برای بردن بازی است. تیم ما این دیدار را انجام داد و همه سختی های بازی را می دانستیم و بازیکنان می دانستند تیم شمس آذر تیم خوبی است و کیفیت بازیکنان حریف را می دانستند. تیم ما امروز می دانست چگونه بازی کند، گل اول را زدیم که بسیار مهم بود و شرایط بازی را تغییر داد. این گل به ما اجازه داد تا بازی را کنترل کنیم. گل علیپور به ما کمک کرد و در مجموع فکر می کنم توانستیم بازی را کنترل کنیم.

تیم ما رقابت خوبی داشت و فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم.
وی ادامه داد: می دانیم که بازی تحت فشار انجام می شود، زیرا نتیجه یک بر صفر تعیین کننده نیست و باید گل دوم را می زدیم. می دانستیم حریف خطرناک است و می تواند بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه مسابقه به محوطه رقیب رسیدیم و می دانستیم می توانیم گل دوم را بزنیم و خوشبختانه توانستیم این کار را انجام دهیم. بهترین چیز این بود که بتوانیم خوب دفاع کنیم. تیم ما رقابت خوبی داشت و فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم. البته رقیب هم برای ما سختی هایی ایجاد کرد. خوشحالیم که این سه امتیاز را کسب کردیم.

بازیکنی که تواضع نداشته باشد نمی تواند از استعدادش استفاده کند
سرمربی اسپانیایی درباره تغییرات در ترکیب تیم پرسپولیس بیان کرد: فکر می کنم بازیکنانی که در آن لحظه می توانند خوب بازی کنند وارد زمین می شوند و فرقی نمی کند چند سال داشته باشند. مهم این است که بهترین بازیکن حال حاضر باشیم. مثلاً وقتی رفیعی و صحرایی فیکس بازی می کنند باید یکسری شرایط و ویژگی هایی داشته باشند که حتماً دارند. آنها باید متواضع باشند، کار کنند و توانایی نشان دادن بهترین عملکرد خود را داشته باشند. بازیکنانی هستند که کیفیت خوبی دارند اما تواضع و ظرفیت کاری ندارند و بهترین ها را ندارند، این بازیکنان نمی توانند از استعدادشان استفاده کنند. بازیکنی با کیفیت، متواضع و توانایی کار مطمئنا آینده بسیار خوبی در پیش خواهد داشت. مثلا کویر. مردم می خواهند در مورد این بازیکن زیاد صحبت کنند و فکر می کنم او با همان شرایط و تواضع و کارش ادامه خواهد داد و می دانم که برای بهتر شدن در آینده به کارش ادامه خواهد داد.

من همیشه سعی می کنم از بهترین بازیکنان استفاده کنم.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس با وجود گذشت هشت هفته از مسابقات لیگ برتر و لیگ برتر تا چه حد به تیمی رسیده است که قرار است قهرمان لیگ شود و در لیگ برتر موفق شود. از ابتدای لیگ کار می کند. زمان باید بگذرد و ما باید حرکت کنیم. بازیکنانی مثل میلاد سرلک و سعید مهری را داشتیم که دیر به تیم پیوستند، اما امروز آنها به صورت ثابت بازی کردند و حالا این شانس را دارند که برای ثابت بودن رقابت کنند. من همیشه سعی می کنم از بهترین بازیکنان استفاده کنم.

در نهایت چیزی که برای ما باقی می ماند این است که کار کنیم
وی در پاسخ به این سوال که “کیفیت چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس چگونه بود؟”، تصریح کرد: هر چقدر این سوال را تکرار کنم، مهم نیست. من به عنوان سرمربی فضای بازی پرسپولیس را می شناسم نه فقط چمن! باید از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. قطعا افراد بیشتری در استادیوم خودمان به ورزشگاه می آیند و من دوست دارم آن زمان را ببینم که بتوانیم در زمین خودمان بازی کنیم. ما همیشه نمی توانیم با این مخالفت کنیم. در نهایت چیزی که برای ما باقی می ماند این است که کار کنیم. می دانستیم که چمن می تواند یک امتیاز منفی برای ما باشد، اما باید بیشتر تلاش کنیم.

در آسیا می توانستیم نتایج بهتری بگیریم
گاریدو با توجه به اینکه تیمش امشب گلی نزده و قوام دفاعی این تیم در ذهن هوادارانش ثابت است اما به خط حمله این تیم اعتماد چندانی ندارند، خاطرنشان کرد: رسانه ها عموما اطلاعات را به مردم منتقل می کند و مردم می توانند نظر خود را داشته باشند. من به نظر شما احترام می گذارم اما هر کسی تحلیل خود را دارد. من در نظر شما دخالت نمی کنم و سوالات پرسیده شده به نتیجه بستگی دارد. اگر ببازیم باید مسائل دیگری را تحمل کنیم. یک مربی همیشه باید تلاش کند. وقتی پیروز می شویم باید کمی لذت ببریم اما از فردا برای بازی بعدی کار را شروع می کنیم. فکر می‌کنم بازیکنانم سعی می‌کنند بهترین عملکردشان را بدهند، به همین دلیل گل نمی‌خوریم و در برخی بازی‌ها سریع گل می‌زنیم. تعادلی که در تیم ایجاد می کنیم خوب است. البته در آسیا می توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما شرایطی بود که نتایج مطلوب حاصل نشد.

من نگران تیمم بودم نه کلاسیک.
سرمربی اسپانیایی در پاسخ به بازی کلاسیک امشب رئال و بارسا گفت: من نگران این دیدار نیستم، نگران بازی امشب تیمم بودم. سوالات خود را ذخیره کنید و در صورت باخت بپرسید. ما می خواهیم این روند را ادامه دهیم تا شما سوالات زیبایی از ما بپرسید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کمال تعجب خبرنگاران از اینکه طرفدار کلاسیکو، رئال و بارسا نیست، گفت: من مربی پرسپولیس هستم و برای من مهم قهرمانی پرسپولیس است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)