افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

گاریدو: می خواهیم با نتایج خوب در لیگ ادامه دهیم/ علیپور پیش از این به عنوان وینگر بازی کرده است/ همه تیم های بزرگ مصدومیت زیادی دارند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 409300
گاریدو: می خواهیم با نتایج خوب در لیگ ادامه دهیم/ علیپور پیش از این به عنوان وینگر بازی کرده است/ همه تیم های بزرگ مصدومیت زیادی دارند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سختی بازی فردا را می دانیم زیرا رقیب ما تیم پیچیده ای است. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: مثل همیشه بازی فردا برای ما بسیار مهم است. می دانیم که برای پرسپولیس هر بازی مهم است، به خصوص در […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سختی بازی فردا را می دانیم زیرا رقیب ما تیم پیچیده ای است.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: مثل همیشه بازی فردا برای ما بسیار مهم است. می دانیم که برای پرسپولیس هر بازی مهم است، به خصوص در مسابقات لیگ، زیرا می خواهیم در هر مسابقه پیروز شویم تا نتایج خوب خود را ادامه دهیم. سختی بازی فردا را می دانیم، چون حریف ما تیم پیچیده ای است.

شمس آذر تیم سخت گیر و باکیفیتی است.
وی ادامه داد: شمس آذر تیم سخت گیر و باکیفیتی است. بدون شک او حریفی است که می تواند در بازی فردا برای ما مشکلاتی ایجاد کند. مثل همیشه، ما می توانیم این بازی را اداره کنیم و می دانیم که چگونه با آن کنار بیاییم. ما بازی خود را انجام دادیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم.

تغییرات شمس آذر برای بازی فردا اجتناب ناپذیر و غیرقابل انکار است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییر سرمربی شمس آذر در آستانه دیدار مقابل سرخپوشان اظهار داشت: البته زمانی که مربی عوض شود تغییراتی در تیم ایجاد می شود. تمام مسابقات قبلی شمس آذر را آنالیز می کنیم و تمام کارهای این تیم تا امروز را آنالیز می کنیم. تغییراتی که ممکن است در بازی فردا رخ دهد اجتناب ناپذیر و غیر قابل انکار است.

علیپور می تواند در سمت راست عملکرد بهتری داشته باشد
گاریدو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علی علیپور در پست وینگر مقابل السد بازی می کند، خاطرنشان کرد: آیا دلیل خاصی برای این سوال وجود دارد؟ مشکلی نیست، من می توانم به همه سوالات پاسخ دهم. همه ما باید حرفه ای عمل کنیم و همه باید کار خود را درست انجام دهند و آن را دوست داشته باشند. چون من سرمربی هستم و این کار و شغل من است. الان کسانی را ترجیح می دهم که هیچ ایده ای از کار ندارند. خبرنگارانی که شغل دارند باید این مسائل را بدانند. هسته اصلی سوال شما این است که چرا علیپور در پست وینگر بازی می کرد و چرا قبلا اینجا نبود. اگر کارتان را درست انجام می دادید و جستجو می کردید، متوجه می شدید که علیپور بیشتر اوقات در پرتغال و همچنین در تیم ما در سمت راست بازی می کرد. نکته مثبت در این مورد این است که او بازیکنی حرفه ای و موثر است. و اگر این پست برای او خیلی عجیب بود، حتماً به آن اشاره می کرد زیرا قبلاً بازی کرده است. شما یک روزنامه نگار هستید و توصیه می کنم قبل از طرح سوال تحقیق کنید تا بتوانید این اطلاعات را به مردم بدهید و احساس خوبی داشته باشید زیرا کار خود را به خوبی انجام داده اید.

از ابتدای فصل تاکنون حتی یک امتیاز مثبت نداشته ایم
پرسپولیس در پاسخ به اینکه پس از بازی در ورزشگاه السد و روی چمن خوب آن ورزشگاه، فردا باید در ورزشگاه شهرقدس به مصاف شمس آذر برود و این مشکل چقدر می تواند روی پیشرفت تیمشان تاثیر بگذارد. ، گفت: من به این موضوع خیلی فکر می کنم. من صحبت کردم و هر هفته آن را تکرار می کردیم. باید خیلی کامل جواب بدم. اول اینکه به عنوان مربی ترجیح می دهم در ورزشگاه خودمان و با حضور تماشاگران و با چمن بسیار خوب بازی کنم. این قطعا برای ما یک نکته مثبت است که من به عنوان مربی آن را ندارم و در ابتدای فصل نداشتیم. اینها مشکلات است، اما باید به دنبال راه حل باشیم. ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا توانایی های خود را در ورزشگاهی که در آن بازی می کنیم به نمایش بگذاریم. باید از آنها بخواهیم که چمن ورزشگاه را حفظ کنند و بهترین کیفیت را در اختیار ما بگذارند تا بتوانیم با ارائه بهترین ها سه امتیاز را بگیریم. انشاالله این دفعه که در ورزشگاه خودمان بازی نکنیم کوتاه باشد و بعد در ورزشگاه خودمان بازی کنیم.

فرصت ها داده نمی شود و بازیکنان آنها را برنده می شوند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به فشردگی رقابت ها می تواند از بازیکنان جوان تیمش در بازی فردا مانند بازی در زمین مقابل السد استفاده کند، خاطرنشان کرد: آنها فرصت ها را دارند. خود را نشان نمی دهند یا به آنها داده می شود و بچه ها از این فرصت استفاده می کنند و هرکس این امتیاز را کسب کند می تواند بازی کند. دو پیامد برای مربی دارد، یکی اینکه می‌خواهد در بازی‌ها پیروز شود و دوم اینکه تمرینات را تماشا می‌کند و متوجه می‌شود چه کسی خوب تمرین می‌کند. بازیکنانی که در تمرین حاضر می شوند و در سطح خوبی تمرین نمی کنند، احتمالاً بازی نخواهند کرد، مانند هرکسی که می خواهد درخواست دهد. طبیعی است بازیکنانی که بهترین سطح خود را در تمرینات نشان می دهند، می توانند بازی کنند و خوب بازی کنند. ما در مورد بازیکنان جوان صحبت می کنیم. البته بله، آنها هم به تجربه نیاز دارند و اگر از نظر ذهنی قوی هستند و می دانند چگونه خودشان را مدیریت کنند، باید شروع کنند. بازیکنان جوان خودشان را در این شرایط قرار دادند و من از عملکرد زمین که بازی خوبی را رقم زد بسیار خوشحالم. او بازیکن خوبی است و باید تمرکز داشته باشد و بداند در آینده اتفاقات خوبی برایش خواهد افتاد. صحرای مطمئناً به آنچه استحقاقش را دارد خواهد رسید. بازیکنان باید بدانند که به آنها فرصت داده نمی شود و خودشان به دست می آورند. در این موضوع پیام واضح است و پیام این است که وقتی کار کنید و سطح خوبی در تمرین نشان دهید، مطمئناً بازی خواهید کرد. وقتی بازیکنی بازی نمی کند باید دلیلی داشته باشد.

باید بپذیریم که در فوتبال همیشه مصدومیت وجود دارد.
گاریدو در پاسخ به این سوال خبرنگاری که «مصدومیت های متعدد پرسپولیسی ها به خاطر تمرینات پرفشار است یا زمین های بی کیفیت؟»، تاکید کرد: فکر می کنم دلیلش فقط یک کلمه فوتبال است! همانطور که به همکار قبلی شما گفتم ممکن است ناراحت شوید و اگر چنین است عذرخواهی می کنم. شما خبرنگار هستید و باید اطلاع رسانی کنید و برای اطلاع رسانی ابتدا باید خودتان مطلع شوید. من از شما نمی خواهم که گواردیولا باشید، اما باید بدانید. ما در مورد سؤالاتی صحبت می کنیم که باید خیلی واضح به آنها پاسخ دهم. از علیپور پرسیدی. این بازیکن یک سال کامل در پرتغال به عنوان وینگر بازی کرد اما شما می گویید او را ندیدیم. الان هم صحبت از تعداد زیاد مصدومان است. باید در مورد مصدومیت تیم های دیگر صحبت کنیم و ببینیم تعداد آنها زیاد است یا کم. در همه کشورها و تیم های فوتبال مطمئنا بازی های زیادی برگزار می شود، تیم های بزرگ هر ماه سه یا چهار بازیکن مصدوم دارند. مسابقات زیاد و سفر زیاد است و بازیکنان هم برای تیم ملی بازی می کنند. در این شرایط باید حد وسط را پیدا کنیم. خوشبختانه الان در شرایط خوبی هستیم و باید بپذیریم که همیشه در فوتبال مصدومیت وجود دارد. بنابراین توصیه می شود گزارشی تهیه کنید و تیم های بزرگ را بررسی کنید و تعداد مصدومان را با تعداد بازی های بین المللی بدانید. به نظر من این وضعیت طبیعی فوتبال است، کار بدنی زیاد است، فشار تمرین هم زیاد است و این هم جزو فوتبال است.

امیدوارم در بازی فردا نتیجه عصبانیت و محبت و علاقه ما یک گل باشد.
گاریدو با توجه به فرصت سوزی بازیکنان تیمش و اینکه مشکل گل نخوردن از کجاست، تصریح کرد: باز هم این موضوع به فوتبال مربوط می شود. حتما شما خبرنگاران سال هاست که فوتبال را دنبال می کنید و می دانید که گاهی مهاجم شرایط را خراب می کند و بعد در موقعیتی گل می زند و توپ را پس می دهد. توضیح زیادی وجود ندارد مثلا هالند مهاجم منچسترسیتی در چند بازی گل نزد و بعد دو گل پشت سر هم زد، درست است؟ در بازی قبل باید حداقل چهار گل می زدیم و همه می دانند و بازیکنان هم می دانند که باید چهار گل می زدیم. خیلی سخت است که بپذیریم باید چهار گل می زدیم و بازی را می بردیم اما باختیم. . ما باید عشق و علاقه و البته انگیزه برای بازی رو به جلو و گلزنی داشته باشیم. انشاالله در بازی فردا خشم، عشق و علاقه ما به گل تبدیل شود.

خروج صادقی از لیست تیم به دلیل بی نظمی نبود!
گاریدو در پاسخ به این سوال که «اگر بازیکنان دیگری مثل سعید صادقی به بازی نکردن اعتراض کنند و از لیست تیم حذف شوند، آیا باز هم شاهد آن رفتار و کنترل نظم در تیم خواهیم بود؟»، یادآور شد: چه کسی به شما گفته است؟ خارج از خدمت؟ اگر خبر را خواندید از کسانی که آن را نوشته اند بپرسید، من هرگز این را نگفتم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه در مقابل رسانه ها از ادبیات استفاده کرده است، چیزی که در گذشته کمتر دیده ایم و پاسخ های قاطعی داد که بر اساس یک سری واقعیت های استاندارد بود و آنها نمی کنند. رابطه بسیار صمیمی با خبرنگاران دارند. احتیاط می کنند، گفت: نمی دانم منظورت چیست. به چه چیزی نیاز داری من تو را به شام ​​دعوت نمی کنم. شما هستید که اطلاعات عجیبی به هواداران می دهید و مشکل شما هستید. (خنده)

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)