افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

گاریدو: می‌خواهیم تراکتور را شکست دهیم/ جو ورزشگاه را می‌دانیم – نوتیسیاس روخاس – اخبار پرسپولیس

  • کد خبر : 335908
گاریدو: می‌خواهیم تراکتور را شکست دهیم/ جو ورزشگاه را می‌دانیم – نوتیسیاس روخاس – اخبار پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید می دانیم بازی مقابل تراکتورسازی رقیب مهمی است و باید با بهترین نسخه از خودمان فوتبال بازی کنیم. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر ایران اظهار داشت: می فهمیم که فردا بازی مهمی در پیش داریم. بازی لیگ دوم است […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید می دانیم بازی مقابل تراکتورسازی رقیب مهمی است و باید با بهترین نسخه از خودمان فوتبال بازی کنیم.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر ایران اظهار داشت: می فهمیم که فردا بازی مهمی در پیش داریم. بازی لیگ دوم است و مطمئنا دوست داریم در بازی فردا مقابل تراکتور پیروز شویم. ما درک می کنیم که باید حداکثر امتیاز را در ابتدای فصل کسب کنیم تا بتوانیم در پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی افزود: اگر فوتبال خوبی ارائه دهیم فکر می کنم بتوانیم در ابتدای فصل امتیازات مورد نظر را کسب کنیم. می دانیم که بازی پیش رو در برابر رقیب مهم است و باید با بهترین نسخه از خودمان فوتبال بازی کنیم. باید خوب کار کنیم و در زمین رقابت کنیم. این را نیز باید در نظر گرفت که در مسابقات فوتبال هر نتیجه ای ممکن است رخ دهد. تمام توان خود را در زمین می گذاریم و هر کاری که لازم است انجام می دهیم تا بتوانیم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص فشار هواداران به دلیل نتیجه تساوی مقابل ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر گفت: مسئله اصلی این است که باید روی بازی فردا تمرکز کنیم. بازی های قبلی باید درس عبرتی برای بازی های آینده ما باشد. به نظرم ارزیابی بازی های قبلی چندان اهمیتی ندارد. مهمترین چیز این است که ما از هر بازی استفاده می کنیم و بازی خود را آنالیز می کنیم. همیشه سعی کنید عملکرد خود را بهبود ببخشید.

وی ادامه داد: تازه داریم شروع می کنیم. پیشرفت همان چیزی است که ما برای شروع به آن نیاز داریم و می‌توانیم در حین حرکت با تیم پیشرفت را ببینیم. ما تیمی هستیم که همیشه از آن خواسته می شود که برنده شویم. همه ما باید این را بدانیم. چیزی که بیشتر اوقات برای کار در یک تیم بزرگ باید بدانیم این است که بعد از بازی هایی که نمی توانیم برنده شویم، آرامش خود را حفظ کنیم.

گاریدو گفت: “همه ما می خواهیم بازی ها را ببریم.” وظیفه ما تلاش و تلاش برای بردن تیم است. مهم این است که چگونه لیگ را شروع کنیم. فعلا باید با آرامش همه چیز را پیش ببریم و وقتی به پایان لیگ و فصل رسیدیم باید در بهترین شرایط خود باشیم. زیرا در پایان فصل جام به قهرمان تعلق می گیرد.

وی در خصوص جشن 2 بازی پرسپولیس در هفته اول خارج از تهران و احتمال رویارویی با رونالدو و نصر در لیگ نخبگان آسیا با آن شرایط، تاکید کرد: همیشه دوست دارم بهترین شرایط را داشته باشم و همیشه دوست دارم در آن بازی کنم. ورزشگاه خودمان و با حضور تماشاگران. اما من نمی توانم به هیچ مشکلی اعتراض کنم. دوست ندارم دنبال بهانه باشم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: فکر می کنم در نهایت جایی بازی کنیم که فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم بگیرند. به عنوان مربی جای من نیست که در مورد ورزشگاهی که قرار است در آن بازی کنیم صحبت کنم. وظیفه من این است که در ورزشگاهی که برای میزبانی مسابقات انتخاب شده بهترین عملکرد را ارائه دهم و در مسابقه پیروز شوم.

گاریدو در خصوص شرایط پیروزی پرسپولیس تصریح کرد: برای پیروزی باید به خودمان و آنچه انجام می دهیم نگاه کنیم. استادیوم یک استادیوم است. به جای تمرکز روی ورزشگاه، بهتر است روی تیم خود کار کنیم تا بهتر شویم و بهتر عمل کنیم. مطمئناً هرکسی که مسئول انتخاب ورزشگاه باشد در این مورد صحبت می کند و تصمیم می گیرد.

یکی از موضوعات مهم این دیدار تقابل مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر سه بازیکن سابق پرسپولیس و حضور 80 هزار تماشاگر است، به نظر شما این مضمون چقدر روی مسابقه تاثیرگذار است؟ وی در پاسخ به سوال این خبرنگار گفت: حتما بازی پرسپولیس و تراکتور بازی مهمی است. این دو باشگاه هواداران زیادی دارند. این چیزی است که بازی را خاص می کند. بازی مهمی است و جو فوتبالی خاصی حاکم است. ورزشگاه پر از هواداران خواهد شد و در نهایت باید فوتبال بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنانی که در زمین حضور دارند قطعا یکدیگر را می شناسند. من می فهمم که آنها بیشتر با هم دوست هستند. شاید این باعث می شود که بازی خاص باشد زیرا آنها یکدیگر را می شناسند. هر بار که بازیکنان تیم ها همدیگر را بیشتر می شناسند باعث می شود بیشتر در زمین کار کنند و بازی بهتر شود. از طرفی بازی مهمی در پیش داریم که می خواهیم انجام دهیم و از جو ورزشگاه آگاه هستیم.

گاریدو در خصوص شناخت بازیکنان تراکتور گفت: بازیکنان رقیب را می شناسیم. آنها بازیکنان خوبی هستند. ما به 3 امتیاز مسابقه فکر می کنیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا فوتبال خوبی ارائه دهیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. پس از پایان بازی، تمام اتفاقات مسابقه را تحلیل خواهیم کرد. سعی می کنیم در ابتدای فصل پیشرفت کنیم و پیشرفت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا میلاد محمدی را برای پست مدافع چپ پرسپولیس دوست دارید، گفت: در مورد جذب بازیکن و نقل و انتقالات سوالات زیادی مطرح شده است. من از همین مثال میلاد محمدی استفاده می کنم. ما عجله داشتیم که مدافع چپ را امضا کنیم. خیلی وقته اینو میگم ما باید بازیکنی را به خدمت بگیریم که برای تیم ما مناسب باشد. ما نباید عجله کنیم. فعلا باید به باشگاه پرسپولیس تبریک گفت. چون توانست بازیکن مناسبی برای ما جذب کند. البته ترجیح می دادم به عنوان مربی یک ماه پیش میلاد را داشته باشم. الان خوشحالم که بازیکن خوبی دارم. محمدی با حضور در این تیم مطمئنا بازیکن بسیار خوبی خواهد شد. من به آقای میلاد تبریک می گویم و به شخصه خوشحالم که این بازیکن بزرگ را در پرسپولیس می بینم.

گاریدو درباره بازگشت میلاد سرلاک تصریح کرد: بله بازیکنانی هستند که به تازگی به این تیم پیوسته اند. ما باید یک چیز را در نظر بگیریم: آنها به یک دوره زمانی نیاز دارند تا بدنسازی به آمادگی جسمانی برسد. باید در نظر داشته باشیم که بقیه تیم در یک ماه گذشته تلاش کردند و بازیکنانی که به ما ملحق می شوند باید سعی کنند خود را با شرایط ما وفق دهند. بازیکنان جدید هم باید شرایطی را برای خودشان ایجاد کنند و کارهایی را که در گذشته انجام نداده اند را الان انجام دهند تا به بازیکنان فعلی برسند.

وی ادامه داد: برای اینکه شاهد بهترین عملکرد بازیکنان جدید باشیم باید روندی را طی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا می خواهد علی قلی زاده را به خدمت بگیرد، گفت: همانطور که در نشست خبری قبلی ام هم گفته بودم در مورد این مسائل صحبت نمی کنم، زیرا این مسائل شخصی است و مطرح است. . داخل باشگاه من در کنفرانس های مطبوعاتی یا مکان های عمومی در مورد این موضوعات صحبت نمی کنم. فکر می کنم باید به کار داخلی باشگاه احترام بگذاریم. باشگاه در تلاش برای جذب بازیکنان جدید است. فکر نمی کنم فعلا حرفی برای گفتن داشته باشم تا زمانی که باشگاه به طور رسمی چیزی را اعلام کند.

گاریدو در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت اوستون اورنوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس تصریح کرد: همه بازیکنان آماده و در شرایط خوبی هستند.

امید عالیشاه هم جزو این بازیکنان است؟ وی در پاسخ به اظهارات این خبرنگار گفت: نه امیدعلیشاه آماده نیست. بازیکنانی که برای این بازی دعوت شده اند و در لیست بازی قرار دارند در شرایط خوبی هستند. لیست را بخواهید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خنده دار یک خبرنگار تبریزی مبنی بر اینکه از بازی فردا مقابل محبوب ترین تیم هواداران آسیا نمی ترسید؟ وی همچنین گفت: به نظرم بازی هایی که در این شرایط برگزار می شود بسیار زیباست. در فوتبال داشتن یک استادیوم پر خوب است و به نظر من باید در یک مسابقه با شخصیت بازی کرد. باید حرارت و شور داشته باشیم و با کیفیت بازی کنیم. معتقدم پرسپولیس به عنوان یک باشگاه، تیم و بازیکنان با تجربه می تواند در این شرایط خوب فوتبال بازی کند. هواداران بخشی از جو و جو فوتبال هستند که خیلی خوب است.

وی در پاسخ به سوال خنده دار یک خبرنگار تبریزی گفت: از بازی فردا مقابل پرطرفدارترین تیم آسیا نمی ترسی؟ وی همچنین گفت: در فوتبال خوب است که ورزشگاه پر باشد. باید با شخصیت بازی کنیم و عملکرد باکیفیتی داشته باشیم. پرسپولیس به عنوان یک تیم تک تیمی با این شرایط می تواند بازی کند.

گاریدو در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تفاوت تراکتور تحت هدایت پاکو خمس و دراگان اسکوچیچ چیست، اظهار داشت: البته این را می دانید چون بازی های تراکتورسازی را دنبال می کنید. مطمئناً مربیان مختلفی وجود دارند و هر کدام روش و روش خاص خود را دارند. در باشگاه های مهم بازیکنان خوبی در خدمت مربی هستند و معمولا این بازی ها بازی های خاصی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.