افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

گاریدو: مستحق شکست فولاد بودیم/ در مورد بازیکنانی که بازی نکردند صحبت نمی کنم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 346082
گاریدو: مستحق شکست فولاد بودیم/ در مورد بازیکنانی که بازی نکردند صحبت نمی کنم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد شاگردانش شایسته پیروزی مقابل فولاد خوزستان بودند. خوان کارلوس گاریدو پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: این پیروزی را به پرسپولیسی ها تبریک می گویم و فکر می کنم شایسته آن بودیم. ما برای آن برتری جنگیده‌ایم و طبیعی بود که در مسابقه مشکلاتی […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد شاگردانش شایسته پیروزی مقابل فولاد خوزستان بودند.

خوان کارلوس گاریدو پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: این پیروزی را به پرسپولیسی ها تبریک می گویم و فکر می کنم شایسته آن بودیم. ما برای آن برتری جنگیده‌ایم و طبیعی بود که در مسابقه مشکلاتی پیش بیاید. من فکر می کنم همه باید بدانیم که هر حزب سختی های خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان در هر بازی با مشکل مواجه می شوند، تصریح کرد: آنچه به تیم آسیب می زند این است که ما فکر می کنیم برد خیلی راحت است و باید در دقیقه 15 برنده شویم تیم های بزرگ فوتبال برای برد می جنگند و این پیروزی ارزش بیشتری دارد. چون تیم می دانست چگونه از این سختی ها سربلند بیرون بیاید. پیروزی آسانی نبود و ما مقابل تیمی بازی می کردیم که عملکرد خوبی داشت.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه نیمه اول برای شاگردانش بسیار سخت بود، گفت: در نیمه اول که متوجه شدیم می توانیم به منطقه آنها برسیم، این کار را انجام دادیم و سه یا چهار موقعیت گلزنی داشتیم که اگر یکی از آنها او بود. گل زد، نتیجه بازی تغییر می کرد. در نیمه اول گل نزدیم و بازی پیچیده بود. فولاد به خوبی پرس می کرد و ما متوجه شدیم که باید سرسخت باشیم.

گاریدو با بیان اینکه پرسپولیس در نیمه دوم سطح بالاتری از خود نشان داد، تصریح کرد: در این نیمه بر بازی مسلط بودیم. زدن گل اول در این بازی ها بسیار مهم است. آرونوف، علیپور، احمدزاده و امیری با تمام وجود برای رسیدن به هدف تلاش کردند و در نهایت موفق شدیم. این گل بازی را تغییر داد و سعید صادقی و آل کثیر به ما فضا دادند تا گل دوم را بزنیم.

وی گفت: این برد اعتماد به نفس خوبی به پرسپولیس می دهد و باید همین روند را ادامه دهیم. سه امتیاز این پیروزی به ما کمک می کند تا جایگاه خوبی در جدول برای قهرمانی در لیگ داشته باشیم. نتیجه چه خوب باشد چه نباشد، باید آرام باشیم. رقیب خوب کار کرد و همه تیم ها تلاش می کنند. فولاد پرس خوبی داشت و توانستیم از فضاها استفاده کنیم. می دانستیم که از عمق دفاع گل می زنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت یاسین سلمانی در تیم پرسپولیس گفت: حرفی برای گفتن ندارم. 11 بازیکن بازی کردند و چهار بازیکن تعویضی داشتیم. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و اکثر بازیکنان حق بازی دارند. کسانی که واجد شرایط باشند در طول فصل بازی خواهند کرد.

گاریدو از خبرنگار سوال قبلی گلایه کرد و اظهار داشت: باید قانونی برای صحبت در مورد بازیکنانی که بازی کرده اند وجود داشته باشد. نه آنهایی که بازی نکرده اند. از تیم 27 نفره، می توانم در مورد 12 بازیکنی که بازی نکردند صحبت کنم؟

وی با تمجید از روحیه سرخ ها خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیمی است که برای برد بازی می کند و روحیه برنده ایجاد کرده است. بازیکنان و مربیان پرسپولیس این روحیه پیروزی را دارند. برای سرمربیگری پرسپولیس باید روحیه پیروزی را منتقل کرد، عملکرد خوبی داشت و تیم تهاجمی و دفاعی منظمی داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره تمایلش به فوتبال تدافعی یا تهاجمی گفت: باید دید چگونه دفاع کرد و بیشتر به نحوه حمله فکر کرد. به همین دلیل ما به بازیکنان با کیفیت نیاز داریم. همه بازیکنان سعی می کنند به میدان بروند و بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. در ابتدای پیش فصل ما تیم کاملی نبودیم. الان تیم خوبی داریم و بازیکنان با تیم جلو می روند. ما از فیفادی استقبال می کنیم و بیشتر کار خواهیم کرد.

گاریدو در خصوص ارائه ترکیب تیم پرسپولیس در شب قبل از بازی مقابل فولاد تصریح کرد: آن موضوع را ندیدم و نظری هم ندارم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)