افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

گاریدو: فولاد خوزستان رقیب سرسختی است/ ممکن است در دقایق بازی متضرر شویم اما باید پیروز شویم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 345602
گاریدو: فولاد خوزستان رقیب سرسختی است/ ممکن است در دقایق بازی متضرر شویم اما باید پیروز شویم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار با خوزستان گفت: بازی سختی مقابل باشگاه خوزستان داریم. خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی فردا برای ما بسیار مهم است و دوست داریم سه امتیاز را کسب […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار با خوزستان گفت: بازی سختی مقابل باشگاه خوزستان داریم.

خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی فردا برای ما بسیار مهم است و دوست داریم سه امتیاز را کسب کنیم. تیم بهترین کار ممکن را انجام داد و همه می دانستیم که شروع سختی برای لیگ داشتیم. باید میزبان دو بازی در شهرمان بودیم. بازیکنان اضافه شده اند و کم کم دارند خود را با تیم وفق می دهند و ما جلو می رویم. تمام تلاشمان را می کنیم تا بازی ها را ببریم. به نظرم تیمی مثل پرسپولیس باید همیشه بازی ها را ببرند، به همین دلیل سختی های بازی را می دانیم.

وی ادامه داد: کیفیت بازیکنان فولاد را می دانیم. آنها کار تیمی خوبی انجام می دهند و مربی خوبی دارند. آنها کارهای زیادی انجام داده اند و شکست دادن آنها بسیار دشوار است. دلایل زیادی وجود دارد که بدانیم بازی پیچیده ای داریم. ما باید این سختی ها را پشت سر بگذاریم و با تمام توان بازی کنیم. باید راحت فوتبال بازی کنیم و بدانیم که در دقایق بازی می توانیم متضرر شویم اما در نهایت باید بازی را ببریم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره میزبانی از پرسپولیس در شهرهای مختلف گفت: ترجیح می دهم در ورزشگاه خودمان بازی کنم و این موضوعی است که به ما کمک می کند بازی ها را ببریم. نمی توانم قضاوت کنم که چرا در این ورزشگاه بازی می کنیم. این کار من نیست و نمی توانم آن را ارزیابی کنم. ما در شرایط فعلی بازی می کنیم و باید بهترین فوتبال خود را به نمایش بگذاریم. در زمین فوتبال باید کار خود را به خوبی انجام دهیم و از توانایی خود برای پیروزی استفاده کنیم.

وی در ارزیابی خود از لیگ برتر فوتبال ایران و شرایط تیم پرسپولیس گفت: از مردم ایران به خاطر احترامی که به من دارند تشکر می کنم. از حضور در ایران راضی هستم. تمام حواسم به تجهیزاتی است که دارم. ما بازیکنان خوبی داریم. باید بیشتر تمرین کنیم و بازی ها را دنبال کنیم تا به سطح فردی و گروهی عالی برسیم. امید عالیشاه امید چندانی به بازگشت ندارد و سروش رفیعی نیز به دلیل کارت قرمزی که دریافت کرده در این دیدار حضور ندارد. لیگ ایران بسیار قوی است و تیم های بسیار خوبی در آن حضور دارند. بازی در استادیومی که هواداران زیادی در آن حضور دارند بسیار خوب است. بازی در داخل این استادیوم ها عالی است. من مشاجره، تنش و درگیری در ورزشگاه نمی بینم، عشق به فوتبال در ایران واقعی است و به همین دلیل است که ورزشگاه ها جو بسیار خوبی دارند.

گاریدو درباره به خدمت گرفتن قلی زاده و شرایط یاسین سلمانی گفت: در این نشست خبری باید روی بازی تمرکز کنیم و در مورد نقل و انتقالات صحبت نمی کنم. یاسین سلمانی برای آماده شدن نیاز به زمان دارد. برای رسیدن به سطح آمادگی و بازی باید صبر داشته باشید.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط داوری چیست؟ وی گفت: داوران ایرانی خوب قضاوت می کنند و صادق هستند. من شخصا به آنها اعتماد دارم. من فکر می کنم گاهی اوقات از VAR ضعیف استفاده می شود زیرا برای مواردی استفاده می شود که داور باید خودش را قضاوت کند. VAR باید در شرایط بحرانی استفاده شود. در دو بازی که انجام دادیم فکر نمی کنم VAR تاثیری داشته باشد. در مدت حضورم در ایران به صداقت داوران اعتماد دارم.

گاریدو درباره تجربه حضورش در مراکش و اسپانیا گفت: خیلی دوست دارم در ورزشگاه خودمان و با هوادارانمان بازی کنم. من عشق هواداران ما به تیم را می بینم و با آنها زندگی می کنم. من این فرصت را داشتم که در تیم هایی باشم که هواداران زیادی داشتند.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره آمادگی بدنی این تیم در پیش فصل گفت: در ابتدای فصل بیشتر تلاش کردیم تا به بهترین شرایط برسیم. شروع سختی برای همه تیم هاست. ارزیابی در فوتبال نسبت به نتیجه است. در برخی صحنه ها می توانستیم نتیجه را بگیریم و الان خوشحال باشیم، اما فوتبال همین است و برای بردن باید با هم رقابت کنیم.

گاریدو در پایان درباره بازیکنان باتجربه تیمش و میلاد محمدی که به تازگی به جمع سرخ پوشان اضافه شده است، گفت: وحید امیری و امید عالیشاه برای ما اسطوره هستند و بازیکنان دیگری هم هستند که به مرور زمان می توانند به این جایگاه برسند. . میلاد محمدی یک هفته است که با این تیم تمرین می کند و از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است و مشخص است که می تواند بازیکن مهمی برای ما باشد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)