افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

گاریدو: خوشحال نیستیم، مهم این است که به نتیجه نرسیدیم – نوتیسیاس روخاس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 381182
گاریدو: خوشحال نیستیم، مهم این است که به نتیجه نرسیدیم – نوتیسیاس روخاس – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تساوی تیمش مقابل پاختاکور و از دست دادن دو امتیاز بازی خانگی ابراز ناراحتی کرد و گفت: از نتیجه راضی نیستم، چون می توانستیم برنده شویم. خوان کارلوس گاریدو پس از دیدار انفرادی تیمش مقابل پاختاکور در هفته دوم لیگ برتر آسیا که بعدازظهر امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای قدس […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تساوی تیمش مقابل پاختاکور و از دست دادن دو امتیاز بازی خانگی ابراز ناراحتی کرد و گفت: از نتیجه راضی نیستم، چون می توانستیم برنده شویم.

خوان کارلوس گاریدو پس از دیدار انفرادی تیمش مقابل پاختاکور در هفته دوم لیگ برتر آسیا که بعدازظهر امروز دوشنبه در ورزشگاه شهدای قدس برگزار شد، اظهار داشت: در فوتبال حرفه ای نتیجه مهم است و خوشحال نیستیم. در این لحظه.” تساوی برای پرسپولیس خوب نیست و از این نتیجه راضی نیستم.

و ادامه داد: بازیکنان ما تمام تلاش خود را برای برد انجام دادند اما گاهی در فوتبال نمی توان به نتیجه دلخواه رسید. ما باید از بازیکنان حمایت کنیم تا تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهند.

گاریدو افزود: می دانستیم که ضربات آزاد بسیار مهم است و باید بتوانیم گلزنی کنیم. ما هم همین کار را کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم. با این حال باید از فرصت ها بهتر استفاده می کردیم. باید در نیمه اول گل دوم را می زدیم. به خصوص در ضربات کرنر که می توانستیم گل بزنیم اما نشد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم رقیب ما چیزی برای از دست دادن نداشت و حملات زیادی انجام داد و به تساوی رسید. سپس در نیمه حریف ظاهر شدیم اما آنها فضاها را بستند و متاسفانه نتوانستیم گلزنی کنیم.

گاریدو افزود: متأسفانه تعویض هایی که انجام دادیم، همگی هجومی، موثر نبودند. فکر می‌کردم در نیمه دوم می‌توانیم موقعیت‌های گلزنی بیشتری ایجاد کنیم، اما نتوانستیم سانترهای بیشتری به دست بیاوریم. من نمی خواهم بهانه بیاورم، اما دوره واقعا شرایط خوبی نداشت. مخصوصا اینکه باران می بارید و اجازه گردش خوب را نمی داد. با این حال باید اعتراف کنم که این نتیجه خوبی نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر زمین خوب و 80 هزار تماشاگر داشتیم باید در ورزشگاه خودمان بازی می کردیم. پس هیچ بهانه ای وجود ندارد. این رشته در سطح لیگ آسیا نیست. با این حال نتیجه خوب نبود و باید به دیدارهای آینده فکر کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)