افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

گاریدو به این بازیکن پرسپولیس زد؟

  • کد خبر : 347226
گاریدو به این بازیکن پرسپولیس زد؟

یاسین سلمانی نه تنها در دو بازی ابتدایی پرسپولیس در این فصل غایب بود، بلکه به صلاحدید گاریدو حتی از لیست بازی نیز خارج شد و به همین دلیل تردیدهای زیادی در مورد شرایط فیزیکی و فنی او وجود داشت. سلمانی در بازی با تراکتورسازی در لیست بود اما فرصت بازی پیدا نکرد. یاسین سلمانی […]

یاسین سلمانی نه تنها در دو بازی ابتدایی پرسپولیس در این فصل غایب بود، بلکه به صلاحدید گاریدو حتی از لیست بازی نیز خارج شد و به همین دلیل تردیدهای زیادی در مورد شرایط فیزیکی و فنی او وجود داشت. سلمانی در بازی با تراکتورسازی در لیست بود اما فرصت بازی پیدا نکرد.

یاسین سلمانی نه تنها در دو بازی ابتدایی پرسپولیس در این فصل غایب بود، بلکه با صلاحدید گاریدو حتی از لیست بازی ها هم کنار گذاشته شد و به همین دلیل تردیدهای زیادی در مورد شرایط فیزیکی و فنی او وجود داشت. سلمانی در بازی با تراکتورسازی در لیست بود اما فرصت بازی پیدا نکرد.

کارشناسان می گویند به دلیل محرومیت سروش رفیعی برای بازی هفته سوم لیگ برتر مقابل فولاد، اگر کاپیتان سابق تیم ملی امید واقعاً از مصدومیت خلاص شود، یعنی همان ادعایی که در هفته های اخیر از بازیکنان پرسپولیس شنیدیم: یاسین. بهترین گزینه جایگزین در ترکیب اصلی خواهد بود. اما پایش ما نشان می دهد روز جمعه هم خبری از حضور یاسین در ترکیب پرسپولیس نخواهد بود. این ستاره سابق سپاهان هنوز جایی در ترکیب تیمش ندارد.

هواداران پرسپولیس امیدوارند گاریدو به سلمانی اعتقادی نداشته باشد و جوجه او پایی برای بازی نکردن با این بازیکن داشته باشد چرا که در این صورت بزرگترین نگرانی از بین خواهد رفت. اینکه مصدومیت او در سپاهان آنقدر جدی بود که زردها تصمیم گرفتند این ستاره جوان را حفظ کنند! نزدیکان پرسپولیس در هفته های اخیر عملکرد خوب سلمانی در تمرینات و آمادگی لازم را برای حضور او فراهم کرده اند. باید منتظر ماند و دید که آیا این جوان می تواند به فوتبال بازگردد یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.