افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

گاریدو با پاسخ به یک سوال کنفرانس مطبوعاتی را ترک می کند

  • کد خبر : 385403
گاریدو با پاسخ به یک سوال کنفرانس مطبوعاتی را ترک می کند

آفتاب نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 فردا (شنبه) در هفته هفتم لیگ برتر ایران در ورزشگاه تختی تهران میزبان چادرملو اردکان است. خوان کارلوس گاریدو بعدازظهر امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: این دیدار مثل همیشه برای ما مهم است و هدف اصلی ما پیروزی در آن است. […]

آفتاب نیوز:

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 فردا (شنبه) در هفته هفتم لیگ برتر ایران در ورزشگاه تختی تهران میزبان چادرملو اردکان است. خوان کارلوس گاریدو بعدازظهر امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: این دیدار مثل همیشه برای ما مهم است و هدف اصلی ما پیروزی در آن است. می دانیم که بازی های لیگ سختی های خاص خود را دارد. مهم این است که تیم ما برای برد عالی باشد. فردا با انگیزه بازی می کنیم زیرا می خواهیم بازی را ببریم.

وی ادامه داد: چادرملو تیم خوبی است و بدون کمپلکس بازی می کند، از نظر پرس سختگیر است و در حمله خوب کار می کند. اولین قدم این است که بازیکنان ما توانایی خود را به نمایش بگذارند و به صورت تیمی وارد زمین شوند و بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

و ادامه داد: بدون شک هواداران ما با کسب سه امتیاز خوشحال خواهند شد. بازیکنان ما می دانند که نماینده پرسپولیس هستند و میلیون ها هوادار دارد. هر وقت بازی می کنیم، تیمی که با آن روبرو هستیم صد برابر با انگیزه بازی می کند. به عنوان مربی دوست دارم فردا تیمم با تمام توان به میدان برود.

وی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه تختی نیز گفت: این موضعی است که قبلاً در مورد آن صحبت کرده بودیم. دوست داریم در زمین بهتر بازی کنیم اما فردا باید در ورزشگاه تختی بازی کنیم و به دنبال سه امتیاز هستیم. باید بازی کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

در ادامه این دیدار وقتی خبرنگاری از او درباره سفر به مادرید برای شرکت در برخی کلاس های مربیگری پرسید، گاریدو پاسخی نداد و جلسه را ترک کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.