افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

گاریدو: بازی پیچیده ای در پیش داریم/ با هدف شکست دادن الاهلی به عربستان آمده ایم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 363767
گاریدو: بازی پیچیده ای در پیش داریم/ با هدف شکست دادن الاهلی به عربستان آمده ایم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم در دیدار بعدی مقابل الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز است. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: رقابت مهمی است که به نمایندگی […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم در دیدار بعدی مقابل الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز است.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: رقابت مهمی است که به نمایندگی از لیگ الیت این بازی برگزار می شود. سال است و انگیزه مضاعفی برای تیم و هواداران ما ایجاد کرده است. در این مرحله رقیب خود را آنالیز می کنیم و می دانیم که بازی سختی خواهیم داشت. ما به الاهلی احترام می گذاریم، آنها رقیب قدرتمندی هستند اما به بازیکنان خود اعتماد کامل داریم و هدفمان کسب سه امتیاز عربستان است. همه مسابقات مهم هستند و از این مسابقه کار خود را برای پیروزی آغاز می کنیم.

وی در خصوص قالب جدید لیگ نخبگان آسیا خاطرنشان کرد: رقابت های آسیایی همیشه جذابیت خاص خود را برای تیم ها و هواداران به هر شکلی داشته است. باید ببینیم در قالب جدید چه اتفاقی می افتد. اولین بار است که در این مسابقات شرکت می کنم و تلاش می کنیم از این مرحله عبور کنیم. مسابقات جذابیت خاص خود را دارند و به نظر من قالب جدید مسابقات زیباست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تیمش با توجه به اینکه پس از قهرمانی های متوالی در ایران آماتور، مانند دو دوره گذشته در سال های اخیر پتانسیل صعود به فینال مهم ترین تورنمنت باشگاهی آسیا را دارد. لیگ در انتظار قهرمانی آسیا است، تصریح کرد: پرسپولیس تیم دستوری است و کار آنها قهرمانی است. ما هواداران زیادی داریم که همه می خواهند برنده شوند. ما به همه تیم های بزرگ آسیایی احترام می گذاریم، البته نباید ارزش و اعتبار بازیکنانمان را نادیده بگیریم، ما به بازیکنانمان اعتماد داریم و با توجه به اعتمادی که به آنها داریم، هدفمان صعود از این مرحله به مرحله بعد است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)