افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

گاریدو انتقال پرسپولیس را تکمیل کرد

  • کد خبر : 323650

آموزش: پیمان حدادی در حاشیه لیگ بیست و سوم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و دیروز گاریدو با درویش دیدار کرد و گزارشی از اردوی این تیم در ترکیه ارائه کرد و امروز افشین پیروانی با مدیرعامل این تیم دیدار کرد. باشگاه به گفته اعضای باشگاه، همه از شرایط […]

آموزش:

پیمان حدادی در حاشیه لیگ بیست و سوم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و دیروز گاریدو با درویش دیدار کرد و گزارشی از اردوی این تیم در ترکیه ارائه کرد و امروز افشین پیروانی با مدیرعامل این تیم دیدار کرد. باشگاه به گفته اعضای باشگاه، همه از شرایط زمین ترکیه رضایت کامل داشتند و سه بازی دوستانه خوب انجام دادیم. در خصوص مسائل مالی نیز در تلاش هستیم تا هفته آینده قسمت اول قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. برای ما بسیار مهم است که برنامه ریزی مالی باشگاه متناسب با پرداخت بدهی ها و مطالبات گذشته بر اساس جدول زمانی که در قراردادها وجود دارد، بتوانیم مبالغ پرداخت شده توسط اعضای تیم را داشته باشیم.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره واگذاری سهام این باشگاه به کنسرسیومی از بانک ها گفت: اگرچه این موضوع با تاخیر مواجه شد و متاسفیم که این روند برای باشگاه پرسپولیس زمان زیادی را به همراه داشته است، اما با توجه به این موضوع که این موضوع از سوی باشگاه انجام شده است. پیگیری، اگرچه موضوع مربوط به باشگاه و سازمان ها نبود، اما باید کار را انجام می دادند، اما طی چند روز آینده با صحبتی که با سازمان بورس داشتیم، امیدوارم که سهام واگذار شود. در اسرع وقت تا جایی که ممکن است بتوانیم با 6 بانک جلساتی داشته باشیم و برنامه خوبی داشته باشیم.

حدادی درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بیان کرد: گاریدو روز گذشته با درویش دیدار کرد و اعلام کرد که از تیم فعلی رضایت کامل دارد. وی اعلام کرد در صورت عدم جذب بازیکن از سوی باشگاه، می توانیم با این بازیکنان به مسابقات ادامه دهیم. البته بحث هایی هم در مورد جذب این بازیکن مطرح شد که آیا امکان جذب او برای تقویت تیم وجود دارد یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مالکان باشگاه پول می پردازند یا خیر، گفت: در 13 اردیبهشت ماه انتقال مالکیت صورت گرفت و از آنجایی که خریدار پرسپولیس 6 بانک بودند، باید مدارک و اسنادی را ارائه می کردند که برای ارائه این اسناد و ضمانت ها وقت گذاشت. طبق مقررات بانکی، بانک ها فقط می توانند در قالب های خاصی به شرکت های تابعه خود کمک کنند. زمانی که این سهام هنوز به طور قطعی واگذار نشده است، بانک ها محدودیت هایی دارند و کمک های بانک شهر در این مدت برای باشگاه بسیار مهم بود و به دلیل همکاری هایی بود که از قبل آغاز شده بود.

حدادی در خصوص نارضایتی هواداران از روند نقل و انتقالات باشگاه گفت: پارسال می گفتند تیم های دیگر به اندازه پرسپولیس بازیکن دارند اما همه دیدند که پرسپولیس در پایان فصل قهرمان لیگ شد. البته حرف های من دلیل نمی شود که در نقل و انتقالات خیلی موفق بودیم، اما نکته اینجاست که بر اساس نیاز سرمربی بازیکن جذب می کنیم. در چند روز گذشته بازیکنان جوانی که جذب شدند کاملا راضی بودند و در حالی که بازیکنان نامی زیادی داریم نباید بازیکن اسمی جذب کنیم. مهم نیست باشگاه های دیگر چه کار می کنند، ما کار خودمان را انجام می دهیم و من اعلام کردم سال گذشته همه می گفتند تیم های دیگر مربیان خوبی دارند اما در نهایت این پرسپولیس بود که مقام اول را کسب کرد. اگر قرار باشد بازیکن جذب کنیم طی صحبت های گاریدو با درویش بازیکنان مورد نظر را جذب می کنیم. ما سه بار برای جذب یحیی عطیه الله به باشگاه سوچی نامه نوشتیم، اما پاسخی مبنی بر اینکه این موضوع صحت ندارد دریافت نکردیم. درویش صحبت های زیادی با ایجنت یحیی کرد و از ابتدا تمایلی به حضور در این تیم نداشت، با اینکه قراردادی سه جانبه با این باشگاه بست، اما در نهایت به تیم دیگری منتقل شد.

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: مهدی عبدی فصل گذشته بازیکن ما نبود و احمد گوهری هم در آلومینیوم اراک بود که جدایی از این باشگاه مطرح نیست. بازیکنان خوبی از جمله فرشاد احمدزاده، علی علیپور و ایوب آلمود به خدمت گرفتیم. ما با یک بازیکن جوان و یک بازیکن آریو قرارداد بسته ایم که اگر اینینگ ها را حساب کنیم از تولید باشگاه بیشتر است.

وی در مورد عطیه الله ادامه داد: او به گاریدو پیغام داد که می خواهد به ایران بیاید و بعد با باشگاه فعلی اش مشکل پیدا کرد و باشگاه اعلام کرد به شرط تمدید قرارداد او را به تیم دیگری راه می دهد. با تیم و اعلام کرد که اگر قرار است طولانی شود، دوست دارم به مصر بروم.

حدادی در پاسخ به این سوال که پول عبدالکریم حسن چگونه دریافت شده است، گفت: پول عبدالکریم حسن هنوز واریز نشده و قرار است به صورت اقساطی دریافت شود. قسط اول دو یا سه هفته و قسط دوم دو یا سه ماه دیگر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.