افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

گاریدو: آمده ایم سه امتیاز بازی را بگیریم / بازیکنان الساد را می شناسم – نوتیسیاس روخاس – اخبار پرسپولیس

  • کد خبر : 403789
گاریدو: آمده ایم سه امتیاز بازی را بگیریم / بازیکنان الساد را می شناسم – نوتیسیاس روخاس – اخبار پرسپولیس

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که تیمش در دیدار فردا مقابل السد به دنبال کسب سه امتیاز است. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس ایران و السعد قطر در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی مهمی مقابل السعد داریم. مسابقات لیگ الیت مهم است اما برای پرسپولیس […]

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که تیمش در دیدار فردا مقابل السد به دنبال کسب سه امتیاز است.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس ایران و السعد قطر در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی مهمی مقابل السعد داریم. مسابقات لیگ الیت مهم است اما برای پرسپولیس فرقی نمی کند و همه مسابقات برای ما مهم است. السد تیم ارزشمندی است و بازیکنان و کادر مربیگری قوی دارد اما برای پرسپولیس فرقی نمی کند و همه بازی های ما مهم است. ما به خوبی می دانیم حریفمان کیست. بازی فردا برای ما مهم است زیرا به اینجا آمدیم تا سه امتیاز را بگیریم و در مسیر درست صعود به مرحله بعد باشیم. سه امتیاز این دیدار برای ما مهم است و با همین هدف به قطر آمدیم.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم بازی فردا برای ما مهم است. به عنوان یک تیم، همه هواداران، بازیکنان و اعضای کادرفنی ما می خواهند یک فصل خوب و موفق در آسیا داشته باشیم و برای آن باید بازی فردا را ببریم. برای بردن بازی باید روی کارمان تمرکز کنیم. هواداران همیشه برای پرسپولیس مهم بودند. کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که ما و بازیکنان باید روی بازی فردا تمرکز کنیم و تا آخرین لحظه برای بردن آن تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که از تفکر سانچز چه می داند، سرمربی تیم السعد اسپانیا در قطر گفت: مهم این است که ما دو تیم هستیم. مهمتر از همه این است که بازیکنان هر تیمی که فردا در زمین حضور دارند، بازیکنان خوبی برای مبارزه در زمین برای پیروزی هستند. زمین و ورزشگاه خوب است و این مهم است. دو باشگاه خوب و دو مربی در صف پیروزی در این مسابقه هستند. من بازیکنان حریف را می شناسم زیرا قبلا با برخی از آنها کار کرده ام.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)