افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
1

گائل کاکوتا به تیم ملی رفت اما آیا در فوتبال استقلال تهران می درخشد؟

  • کد خبر : 385215

به گزارش خبرنگار ورزشی آیونا به نقل از اسپورت سه، ستاره کنگویی استقلال برای دومین بار در لیست تیم ملی کشورش قرار گرفت، هرچند فرصت کافی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال را نداشت و تنها به میدان رفت. از ابتدا در دیدار مقابل استقلال خوزستان. معمولاً در شرایطی از این بازیکن استفاده می شود […]

به گزارش خبرنگار ورزشی آیونا به نقل از اسپورت سه، ستاره کنگویی استقلال برای دومین بار در لیست تیم ملی کشورش قرار گرفت، هرچند فرصت کافی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال را نداشت و تنها به میدان رفت. از ابتدا در دیدار مقابل استقلال خوزستان.

معمولاً در شرایطی از این بازیکن استفاده می شود که تیم فوتبال استقلال تحت فشار نتیجه مسابقه به بازی مستقیم روی آورد و با حضور بختیاری زاده و علاقه به بازی در زمین و حرکات سریع عملاً از مسابقه حذف شد. در تیم های سابقش این امکان وجود دارد که کاکوتا قبل از حضور در تیم ملی حضور موثری در استقلال تجربه کند و بعد از فیفادی با شرایط متفاوتی در این تیم مواجه شود.

کاکوتا بازیکنی است که تمایل زیادی به فوتبال رو به جلو و تک ضرب دارد و فقدان چنین بازیکنی در ترکیب استقلال به خوبی مشهود است. باید دید که سهراب بختیاری زاده خیلی زود تغییرات اساسی ایجاد می کند یا پیرو تفکرات جواد نکونام است. تغییرات کوچک

خط هافبک استقلال برخلاف سال های گذشته مهره های خلاقانه و تکنیکی زیادی دارد اما در بازی های اخیر استفاده از کانال های کناری و بازی مستقیم در دستور کار این تیم قرار گرفته است.

تیم ملی جمهوری کنگو در دو بازی برگشت در فیفادی به مصاف تانزانیا می رود و کاکوتا شانس خوبی برای حضور در این دیدار خواهد داشت.

آیا کاکوتا می تواند ناجی تیم فوتبال استقلال تهران باشد؟

گائل کاکوتا ستاره کنگوی استقلال به تیم ملی کشورش دعوت شده است که البته سابقه بازی در آبی پوشان را نداشته است. با این حال کاکوتا بازیکنی با توانایی فنی بالا و میل به بازی در پست مهاجم است که می تواند به استقلال کمک کند. با توجه به حضور بختیاری زاده روی نیمکت استقلال و علاقه او به بازی هجومی، انتظار می رود کاکوتا پس از بازگشت از اردوی تیم ملی فرصت بیشتری برای به نمایش گذاشتن مهارت های خود داشته باشد. هواداران استقلال امیدوارند کاکوتا بتواند به یکی از مهره های کلیدی این تیم تبدیل شود و در جمع آبی پوشان بدرخشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.