افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

کی گفته پانچو فقط مخصوص زمستانه؟ فراموش نکنید که کت تابستانی باید راحت و آزاد باشد.

  • کد خبر : 23053
کی گفته پانچو فقط مخصوص زمستانه؟  فراموش نکنید که کت تابستانی باید راحت و آزاد باشد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز پانچو لباسی است که از پارچه‌های تقریباً سنگین پاییزی و زمستانی تهیه می‌شود و به طور کلی می‌توان آن را در سبک‌های لایه‌ای و روی لباس‌های دیگر پوشید. این یکی از باورهای غلط در مورد پانچو است زیرا پانچو یکی از جذاب ترین و راحت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز پانچو لباسی است که از پارچه‌های تقریباً سنگین پاییزی و زمستانی تهیه می‌شود و به طور کلی می‌توان آن را در سبک‌های لایه‌ای و روی لباس‌های دیگر پوشید. این یکی از باورهای غلط در مورد پانچو است زیرا پانچو یکی از جذاب ترین و راحت ترین مانتوهای تابستانی است با این تفاوت که از پارچه های نخی تهیه می شود. در طراحی و تولید آن از نور طبیعی استفاده خواهد شد. جالب است بدانید که امسال در دنیای مد و مد شاهد مانتوهای ترند تابستانی از این سبک هستیم، پس اگر می خواهید تابستان امسال را شیک و جذاب و در عین حال راحت و خنک سپری کنید بهتر است یکی داشته باشید. از این کت ها در کمد شما البته خوب است بدانید که پانچو تابستانی بر خلاف نوع زمستانی که با لباس های مختلف ترکیب می شود و اغلب جلو باز و آستین های کوتاه دارد، به صورت جلو بسته و با آستین های کمی بلندتر طراحی شده است. برای ست کردن شلوار با پانچو، فراموش نکنید که فرقی نمی‌کند شلوار جین انتخاب کنید یا شلوار شلوار، شلواری که می‌پوشید باید دوخت یا برش بوت باشد. شلوار گشاد یا جین گشاد ترکیب نامناسبی با پانچو ایجاد می کند.

البته قبل از انتخاب پانچو خوب است بدانید که پانچوهای گردشگری و کوهنوردی نیز در بازار وجود دارند که با نوعی پوشش پلاستیکی یا پارچه ای ضد آب ساخته می شوند و وظیفه اصلی آن جلوگیری از خیس شدن آنهاست. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از پانچوهای جذاب و مد روز 1402 آشنا شوید.

پانچو

چگونه پانچو را به سبک تابستانی قرار دهیم؟

جالب است بدانید که پانچوها از شانل الهام گرفته شده اند اما با جزئیات و ظرافت بیشتری وارد دنیای مد شده اند. پانچو یک دوخت ساده دارد. همانطور که برش ساده ای به شکل مستطیل یا دایره بر روی پارچه بزرگی زده می شود و سوراخی برای بیرون آمدن سر دارد. فقط کافی است شلوار یا شال مناسبی را انتخاب کنید که با پانچوهای جلویی همخوانی داشته باشد، پس بد نیست بدانید که شلوارهای راسته یا گشاد برای پانچو مناسب نیستند، بهتر است برای ست کردن این مانتو از شلوار جین تنگ یا دمپایی استفاده کنید. یک پانچو . .

پانچو

پانچو

پانچو کوتاه؛ این شما هستید و این مانتو ترند تابستان 1402 است

پانچوهای تابستانی معمولا از پارچه های طبیعی و نخی تهیه می شوند و طرح های جذابی دارند، جالب است بدانید با فرا رسیدن تابستان سال 1402 یکی از مانتوهای معرفی شده توسط دنیای مد، پانچو کوتاه است. پانچوهای کوتاه، کت‌های خنک و سبکی هستند که معمولاً با شلوارهای بوت‌کات و شلوار جین گشاد برای ظاهری غیررسمی، عالی عمل می‌کنند. البته فراموش نکنید که اگر پانچو انتخابی شما رسمی و پر زرق و برق است، بهتر است به جای پانچو از کفش پاشنه دار استفاده کنید تا استایلی رسمی و مجلل داشته باشید.

پانچو

پانچو

پانچوی بلند برای مهمانی ها را فراموش نکنید

یکی از انواع پانچو که تقریباً می توان گفت برای استایل های رسمی تر استفاده می شود پانچو بلند است. این نوع مانتوها اغلب طرح های مجلل و جذابی دارند و می توانند به تکمیل ظاهر شما برای رفتن به مهمانی کمک کنند. جالب است بدانید این مانتوها را باید با شلوار جین تنگ و پارچه فیتیله ای و کفش پاشنه بلند ترکیب کنید. تا جایی که می توانید از انتخاب دمپایی یا شلوار گشاد برای این نوع مانتوها خودداری کنید، زیرا می توانند ظاهر باشکوه شما را به ظاهری نامتجانس تبدیل کنند. به عنوان نکته پایانی، بهتر است یک شال ساده یا روسری مینی شیک بپوشید تا این ظاهر را کامل کنید.

پانچو

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.