افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

کیومرث هاشمی: باشگاه های پویا و فعال دلیل موفقیت ورزشکاران است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 280233
کیومرث هاشمی: باشگاه های پویا و فعال دلیل موفقیت ورزشکاران است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، قانون اساسي بزرگداشت 100 سال مالکیت باشگاه های ورزشی نوین در ایران به همت کانون باشگاه داران ایران و با حضور کیومرث هاشمی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. کیومرث هاشمی در این مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئيس جمهور شهید و همراهانش اعلام کردند: بسیاری از عزیزانی که در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، قانون اساسي بزرگداشت 100 سال مالکیت باشگاه های ورزشی نوین در ایران به همت کانون باشگاه داران ایران و با حضور کیومرث هاشمی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

کیومرث هاشمی در این مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئيس جمهور شهید و همراهانش اعلام کردند: بسیاری از عزیزانی که در این جلسه حضور دارند از اساتید من هستند و در ورزش کشور صاحب سبک هستند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزش در کشور یکی از حامیان اصلی خود را از دست داد. در این مدت 10 ماهه هر درخواستی که از ایشان داشتیم پیگیری کردند و ما وظیفه داریم راه آیت الله را دنبال کنیم. رئیس خوب ادامه بدیم

وی با تبریک به مناسبت صدمین سال تاسیس باشگاه جدید در کشور گفت: امیدواریم این بازیکن تشریفات باشد که ادامه داشته باشد و شاهد رشد و شکوفایی ورزش در کشور باشیم. امروزه در دنیای ورزش ورزشکار قلب گروه محسوب می شود. ورزشکار زمانی می تواند عملکرد خوبی داشته باشد که باشگاه ما پویا و فعال باشد. متاسفانه ما هنوز نتوانسته ایم از ظرفیت باشگاه ها برای توسعه مسابقات قهرمانی و ورزش همگانی استفاده کنیم.

وزیر ورزش ادامه داد: بسیاری از فدراسیون ها و تخته ها ما در سراسر کشور تیم و باشگاه داریم که این موضوع اصولی نیست. فدراسیون های ما وظیفه اتاق و تیم داشتن را ندارند. طبیعی است که آموزش و پرورش نمی تواند در بین 16 میلیون دانش آموز استعدادیابی کند تخته ها آنها به سمت مدیریت تیم می روند.

کیومرث هاشمی خاطرنشان کرد: برای توسعه ورزش باید هر دو راه باشگاه داری و آموزش را طی کنیم. تا به حال با توجه اقدامات انجام شده 3700 باشگاه در کشور داریم که با استانداردهای باشگاه داری دنیا فاصله زیادی دارند. یکی از ماموریت های اصلی ما حرکت به سمت توسعه مالکیت باشگاه است.

وی تصریح کرد: ما علاوه بر مسئولیت های دیگر به دو موضوع اصلی و برای خودمان می پردازیم مسئله بوده است طرح آمیش یکی از اصلی ترین برنامه های ماست که حلقه مفقوده ورزش کشور است. ما پیشینه لازم را داریم اما نتوانستیم از امکاناتی که داریم استفاده کنیم. مشکل ورزش در کشور ما این است که عدالت رعایت نشده است و با اجرای نظام سرزمینی قطعا شاهد عدالت خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به نکاتی که در طرح آمایش سرزمینی مطرح شد، مشخص است که سه رشته فوتبال، بدنسازی و آمادگی جسمانی در اکثر باشگاه های ما گنجانده شده است و با اجرای طرح آمایش سرزمین، یک که توسعه باشگاه‌های کشور می‌تواند همه رشته‌های ورزشی را شامل شود.»

وی گفت: همه ما و مجموعه باشگاه داران وظیفه داریم به استانداردها نزدیک شویم. ساختار مدیریت حرفه ای باشگاه ها یکی از نیازهای باشگاه داری در دنیای امروز است و باید از نظر ساختار مدیریت حرفه ای نیز آن را توسعه دهیم. ما نمی توانیم بدون داشتن مربی حرفه ای به دنبال یک باشگاه حرفه ای باشیم.

کیومرث هاشمی تصریح کرد: در گذشته باشگاه ها از نظر امکانات و تجهیزات ساده تر بودند اما امروزه شاهد تجهیزات مدرن در ورزشگاه ها هستیم و از نظر تجهیزاتی نیز باید به سمت جهانی شدن حرکت کنیم. در بحث حامیان مالی و حامیان مالی، کسری زیادی وجود داشته و از این ورزش حمایت نشده است. همه ما باید کمک کنیم که موضوع اسپانسری قانون شود تا بتوانیم به توسعه رشته های مختلف کمک کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بحث حق پخش تلویزیونی یکی دیگر از مشکلات ورزش ما است. موضوع حق انتقال باید از نمایندگان و مسئولان مطالبه شود و ما نیز وظیفه داریم این موضوع را پیگیری کنیم. حق پخش می تواند رگ حیات باشگاه ها باشد کومگ آهسته. تدریجی

وی گفت: در سطح ورزشی کشور یکی از مشکلاتی که داشتیم اختلاف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود. از همان روز اول اعلام کردیم که کار وزارت ورزش مدیریت تیم نیست و دولت بر واگذاری مغرب به بخش خصوصی تمرکز کرده است. وزیر نباید دنبال اسم و رسم خودش به نفع استقلال و پرسپولیس باشد، آنها برای رسیدن به جایگاه مطلوب این دو باشگاه نیاز به حمایت دارند. وظیفه وزارت ورزش سیاست گذاری است.

اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، پندیده مدیر کل حوزه وزارتی، سیروس احمدی مدیر کل باشگاه ها و کلانتری مدیر کل اداره کل وزارت ورزش و جوانان در این مراسم حضور داشتند. در این عمل

در پایان این مراسم از 10 پیشکسوت باشگاه داری کشور با حضور وزیر ورزش و سایر مسئولان و همچنین حمایت های وزیر ورزش از باشگاه ها محمدرضا طالقانی و کاظم علیایی تجلیل شد. توسط کیومرث هاشمی تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.