افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

کیفیت پیش فرض رشد تولید و کسب بازارهای صادراتی است.

  • کد خبر : 214780
کیفیت پیش فرض رشد تولید و کسب بازارهای صادراتی است.

به گزارش بازار، مهدی اسلام پناه در مراسم افتتاحیه برند برتر استاندارد گفت: این برند علاوه بر رقابت پذیری صنایع برای ورود به بازارهای جهانی، امکان انتخاب محصولات برتر را به مشتریان داخلی می دهد. توجه به تحول در ساختار و رویه‌های صدور مجوز استفاده از علامت استاندارد در راستای به‌روزرسانی آن، رقابتی‌تر کردن آن […]

به گزارش بازار، مهدی اسلام پناه در مراسم افتتاحیه برند برتر استاندارد گفت: این برند علاوه بر رقابت پذیری صنایع برای ورود به بازارهای جهانی، امکان انتخاب محصولات برتر را به مشتریان داخلی می دهد.

توجه به تحول در ساختار و رویه‌های صدور مجوز استفاده از علامت استاندارد در راستای به‌روزرسانی آن، رقابتی‌تر کردن آن و استفاده از فناوری‌های پیشرفته و احراز کیفیت محصولات با علامت استاندارد را از وظایف قانونی قانون دانست. . سازمان و افزود: این تکلیف قانونی که اجرای آن به تعویق افتاد در دوره تحول این سازمان نهایی و اعلام شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه در ماه های اخیر دستورالعمل ها و روش های اجرایی مطابق با مولفه های علمی، فنی و تخصصی صنایع تدوین شده است، اظهار داشت: اولین صنایعی که برای دریافت این نشان اعلام آمادگی کردند، صنایع خمیر کاغذ بودند. . و سایر صنایع از جمله مواد غذایی نیز خواهان دریافت این نشان هستند.

اسلام پناه توسعه بازار و ورود به بازارهای جهانی را مزیت رقابتی شرکت های بزرگ اقتصادی دانست و گفت: بالاتر بودن رتبه استاندارد باعث ایجاد فضای مثبت کسب و کار حتی در شرایط رکود برای فعالان اقتصادی می شود.

وی کیفیت را لازمه رشد تولید، رقابت در بازار داخلی و کسب بازارهای صادراتی دانست و اذعان داشت: خوشبختانه صنایع بسیار خوبی در کشور فعالیت می کنند که مشتریان محصولات خود را به خارجی ترجیح می دهند و همچنین خمیر کاغذ. صنایع یکی از این صنایع هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.