افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

کیشوری فرد: آماده جشن قهرمانی در 2 ورزشگاه تهران هستیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 278756
کیشوری فرد: آماده جشن قهرمانی در 2 ورزشگاه تهران هستیم – پرسپولیس نیوز

دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد که مقدمات مسابقات قهرمانی در دو ورزشگاه آزادی و پاس قوامین تهران انجام شده است. محمدرضا کیشوری فرد در گفت وگو با تسنیم، درباره هفته سی ام بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هفته آخر را با کمک رسانه ها و مسئولان به عنوان آخرین […]

دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد که مقدمات مسابقات قهرمانی در دو ورزشگاه آزادی و پاس قوامین تهران انجام شده است.

محمدرضا کیشوری فرد در گفت وگو با تسنیم، درباره هفته سی ام بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هفته آخر را با کمک رسانه ها و مسئولان به عنوان آخرین هفته سپری می کنیم. این هفته به دلیل مشکل ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و قطعی برق، دیدارهای همزمان شمس آذر و پرسپولیس و استقلال و گلگهار سیرجان با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد. در هفته گذشته سعی کردیم همه بازی ها را به موقع جشن بگیریم.

وی در خصوص تغییر برنامه بازی های هفته گذشته گفت: بله برنامه بازی ها تغییر می کند و از طریق سازمان لیگ اعلام می کنیم.

دبیر سازمان لیگ در خصوص تغییر ورزشگاه محل رویارویی تیم های پیکان و استقلال خاطرنشان کرد: محل برگزاری این دیدار قبلا ورزشگاه پاس قوامین بود. هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کردم که میزبان ورزشگاه پاس قوامین است و قرار دیگری نداشتیم. محل اسکان در سمت راست فلش است و با توجه به شرایط موجود نمی توانیم ورزشگاه را تغییر دهیم.

کیشوری فرد در خصوص دیدار پیکان و پرسپولیس که سال گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد، گفت: این بازی به درخواست پیکان به آزادی منتقل شد و حالا ورزشگاه را عوض می کنیم. به نامه استقلال برای برگزاری بازی در شهری دیگر پاسخ داده ایم. اگر سازمان لیگ از قبل اعلام کرده بود که بازی در جای دیگری برگزار می‌شود، می‌توانستیم تصمیم دیگری بگیریم، اما وقتی صحبتی درباره تغییر ورزشگاه نشده‌ایم، دلیلی برای صحبت در این مورد وجود ندارد.

وی در خصوص آمادگی سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه های آزادی و پاس قوامین گفت: آمادگی داریم جشن را در هر دو ورزشگاه برگزار کنیم، کار انجام شده و هیچ تفاوتی بین باشگاه ها قائل نخواهیم شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)