افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

کیاشهر هوشمند می شود / پل چوبی ساحل تعمیر می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 228967
کیاشهر هوشمند می شود / پل چوبی ساحل تعمیر می شود – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، مرتضی عاطفی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه بازوان توانمند مدیران شهری برای رفع مشکلات و چالش های شهروندان هستند. شهردار بندر کیاشهر با اشاره به برنامه های اصلی این مجموعه اظهار داشت: تخصیص و تکمیل پروژه های نیمه تمام […]

به گزارش خبرنگار مهر ، مرتضی عاطفی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه بازوان توانمند مدیران شهری برای رفع مشکلات و چالش های شهروندان هستند.

شهردار بندر کیاشهر با اشاره به برنامه های اصلی این مجموعه اظهار داشت: تخصیص و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری، بازگشایی میدان راهبردی، معابر اصلی، نظارت بر کمربندی و توسعه معابر، اجرای آسفالت. نهضت احداث ساختمان جدید شهرداری، شناسایی و حفظ بناهای با ارزش معماری آن، ساماندهی بازار ماهی فروشان، ایجاد بازار آدسابازطراحی و تکمیل پارک ساحلی، سازماندهی پیاده روهای شهر، بهبود نقاط ورودی به شهر و مکان. به دنبال و ساخت و ساز وصله شده عمومی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری کیاشهر در حوزه ساخت و ساز است.

عاطفی با بیان اینکه مدیریت شهری کیاشهر به موضوع زیست محیطی توجه ویژه ای دارد آه تو دارد گفت: ساماندهی تصویر، منظر و مبلمان خیابانی، پیگیری موضوع دفن زباله، فرهنگ سازی در کاهش تولید زباله و آموزش در راستای تفکیک زباله از مبدا، توسعه امکانات بهداشتی، مناسب سازی فضای شهری برای افراد خاص و تامین خدمات الکترونیک و هوش شهری برنامه های مدیریت شهری کیاشهر در حوزه خدمات شهری و محیط زیست است.

به گفته وی نظارت بر تصویب طرح تفصیلی رفع نواقص، رفع موانع ساخت و ساز، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهر، توجه به اقلیم خاص شهر در طرح است. کوچک و طراحی شهری، تعیین نقش شهرهای ساحلی در شهرهای بزرگ و محله‌سازی در سطح شهر از برنامه‌های شهرداری کیاشهر در حوزه عمران شهری است.

احداث پیاده راه گردشگری فرهنگی در کیاشهر

شهردار بندر کیاشهر از مرمت پل چوبی این شهر خبر داد و افزود: این پل چوبی کیاشهر که ظرفیت و ظرفیت گردشگری زیادی دارد، تالاب را به سواحل خزر متصل می کند و دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است.

عاطفی از احداث پیاده راه گردشگری فرهنگی در کیاشهر خبر داد و اظهار داشت: فاز اول پیاده راه بندر کیاشهر به مساحت 3000 متر مربع به صورت میدان شهری ساخته می شود و فاز بعدی شامل طراحی و طراحی مبلمان است. در سطح 5000 متر مربع در حال انجام است.

وی به تشریح فعالیت های مهم مدیریت شهری کیاشهر پرداخت و افزود: احداث بلوار مرکزی. amerikiahar تامین روشنایی، توسعه پارک شهروند، سنگفرش بازار ماهی فروشان، احداث میدان ثارالله، سنگفرش ورودی بوجاق، پروژه جم بیاورید و هدایت آب های سطحی برای ساخت پارک های محله محور و غیره. به روز رسانی تابلوهای راهنمایی بخشی از اقدامات مدیریت شهری کیاشهر بوده است.

شهردار بندر کیاشهر با بیان اینکه اقدامات موثری در زمینه ساخت و ساز انجام شده است، تصریح کرد: اجرای آسفالت در نقاط مختلف شهر، لایروبی رودخانه ها و مسیل ها، مرمت و بازسازی شهدای گلزار و دیواره های کانال آدینا، بازگشایی مناطق استراتژیک. و جاده های اصلی و افزایش سرانه فضا. ورزش با محوریت ورزش های ساحلی از دیگر اقدامات شهرداری کیاشهر بوده است.

احساسی در میان جمعیت بیاورید وی از 18 هزار کیلوگرم زباله در روز در کیاشهر خبر داد و افزود: از این میزان یک هزار و 200 کیلوگرم زباله خشک است.

وی با بیان اینکه کیاشهر در حال هوشمند شدن است، افزود: مقدمات هوشمندسازی شهر بندری کیاشهر فراهم شده و زیرساخت های شهری هوشمند برای رسیدن به شهر هوشمند ایجاد شده است.

شهردار کیاشهر سامانه الکترونیکی ارائه خدمات را راه اندازی کرد. سماق وی در این شهرستان اعلام کرد و افزود: سامانه سماق برای ارائه خدمات الکترونیکی دست به دنبال در راستای تحقق اهداف شهر هوشمند، کاهش مراجعات حضوری و ارائه خدمات غیر حضوری برای صدور مجوز و سایر خدمات مرتبط به شهرداری بندر کیاشهر راه اندازی و عملیاتی شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.