افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

کورسو میدان CFP را پیش‌بینی می‌کند، ناراحتی عمده در روز شنبه

  • کد خبر : 2143
کورسو میدان CFP را پیش‌بینی می‌کند، ناراحتی عمده در روز شنبه

مربی چند ادعای جسورانه را پیش از یک روز پر از مسابقات قهرمانی کنفرانس مطرح کرد. جنون در حال حاضر راه خود را به پایان هفته مسابقات قهرمانی کنفرانس انجام داده است، زمانی که شماره 12 یوتا شماره 4 USC را در بازی عنوان Pac-12 در جمعه شب سقوط داد. اما لی کورسو پیش‌بینی می‌کند […]



مربی چند ادعای جسورانه را پیش از یک روز پر از مسابقات قهرمانی کنفرانس مطرح کرد.

جنون در حال حاضر راه خود را به پایان هفته مسابقات قهرمانی کنفرانس انجام داده است، زمانی که شماره 12 یوتا شماره 4 USC را در بازی عنوان Pac-12 در جمعه شب سقوط داد. اما لی کورسو پیش‌بینی می‌کند که ما آخرین تغییر در بین چهار تیم برتر را ندیده‌ایم.

صحبت کردن با روز بازی کالج کیرک هربستریت میزبان مشترک قبل از جدول بازی های قهرمانی شنبه، کورسو ادعا کرد که طرفداران فوتبال کالج باید منتظر یک ناراحتی دیگر در Power Five باشند. این مرد 87 ساله در حالی که در آرلینگتون برای مسابقات قهرمانی بیگ 12 حضور داشت، گفت که فکر می کند شماره 13 است.ایالت کانزاسشکست ناپذیر را شکست خواهد داد، نه. 3TCU.

پیش‌بینی کورسو آنقدرها که خیلی‌ها فکر می‌کنند جسورانه نیست، همانطور که گربه‌های وحشی در اولین دیدار خود در 22 اکتبر، 28–17 قورباغه‌های شاخدار را رهبری کردند. قابل ضرب و شتم

به طور طبیعی، اعلامیه کورسو یک سوال پیگیری منطقی دارد: به نظر او چه کسی پس از باخت TCU به پلی آف فوتبال کالج راه پیدا می کند؟

بدون تعجب، تحلیلگر محبوب گفت که هم میشیگان (شماره 1) و هم جورجیا (شماره 2) به میدان نهایی چهار راه خواهند یافت. با این حال، او سپس ایالت اوهایو و آلابامای دو باخت را برای تکمیل گروه انتخاب کرد، علیرغم این واقعیت که هر دو تیم در این آخر هفته در میدان حضور ندارند.

کورسو نه تنها از قرار دادن آلاباما در زمین پلی آف دفاعی بود، بلکه به نظر می‌رسید که TCU را کاملاً رد کند. با توجه به اینکه قورباغه های شاخدار با شکست ناپذیری یک برد فاصله دارند و حتی باخت به ایالت کانزاس نیز فاجعه آمیز نخواهد بود.

با این وجود، کورسو در انتخاب های خود مطمئن به نظر می رسد. زمان نشان خواهد داد که آیا او پس از بازی های قهرمانی شنبه درست است یا خیر.

  • خردل اضافی بیشتر:گنجاندن CFP بالقوه OSU برای برخی مناسب نیست
  • CFB World بحث می کند که آیا آلاباما وارد CFP خواهد شد یا خیر
  • رالی والیبال وحشی، بازیکن هیوستون را بر فراز میز پرواز می کند





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.