افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

کنفرانس وزیران سازمان تجارت جهانی در ابوظبی آغاز شد

  • کد خبر : 214623
کنفرانس وزیران سازمان تجارت جهانی در ابوظبی آغاز شد

به گزارش بازار، سید محمدصادق قنادزاده با بیان اینکه ابوظبی میزبان فعالیت های سیزدهمین کنفرانس وزیران سازمان تجارت جهانی با حضور 175 هیئت است، اظهار داشت: وزرای بازرگانی و مقامات ارشد از سراسر جهان در این کنفرانس حضور دارند. و قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت های تجاری جهانی و بازسازی آینده آنها مورد بحث […]

به گزارش بازار، سید محمدصادق قنادزاده با بیان اینکه ابوظبی میزبان فعالیت های سیزدهمین کنفرانس وزیران سازمان تجارت جهانی با حضور 175 هیئت است، اظهار داشت: وزرای بازرگانی و مقامات ارشد از سراسر جهان در این کنفرانس حضور دارند. و قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت های تجاری جهانی و بازسازی آینده آنها مورد بحث قرار خواهد گرفت.

معاون بازرگانی بین الملل سازمان توسعه تجارت افزود: فعالیت سیزدهمین کنفرانس سازمان تجارت جهانی از امروز در ابوظبی آغاز شد و تا 29 فوریه (10 اسفند) ادامه خواهد داشت.

وی گفت: حاضران در کنفرانس وزیران سازمان تجارت جهانی امیدوارند دستاوردهای دوازدهمین کنفرانس جهانی تجارت را که دستاوردهای بزرگی در حوزه شیلات، امنیت غذایی و تجارت الکترونیک بود، توسعه دهند.

قنادزاده با اشاره به اینکه سازمان تجارت جهانی در سال 1995 تاسیس شد و ناظر بر قوانین و مقررات تجارت جهانی است، ادامه داد: کنفرانس وزیران تجارت جهانی نیز هر دو سال یکبار برای تصمیم گیری و با هدف بررسی، تجدید و گسترش معاهدات برگزار می شود. که این سیستم تجارت جهانی را شکل می دهد، انجام می شود.

بر اساس این گزارش، مهدی ضیغمی معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و رضا عامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات و برخی مشاوران و مدیران مربوطه از وزارت امنیت و امور خارجه امور. وی در این همایش عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.