افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

کنعانی: پیشرفت های جدید در جنبش های مقاومت همواره دشمنان را شگفت زده کرده است

  • کد خبر : 371304
کنعانی: پیشرفت های جدید در جنبش های مقاومت همواره دشمنان را شگفت زده کرده است

به گزارش خبرآنلاین، «ناصر کنعانی» در یادداشتی کوتاه درباره حمله رژیم تروریستی صهیونیستی به بیروت به کانال نوشت. آنها شهدای راه قدس هستند و خون پاک این مجاهدان مخلص تحقق هدف آزادی قدس را به خواست خدا نزدیکتر خواهد کرد. مقاومت در منطقه طی سال های اخیر طوفان های سهمگینی را پشت سر گذاشته و […]

به گزارش خبرآنلاین، «ناصر کنعانی» در یادداشتی کوتاه درباره حمله رژیم تروریستی صهیونیستی به بیروت به کانال نوشت. آنها شهدای راه قدس هستند و خون پاک این مجاهدان مخلص تحقق هدف آزادی قدس را به خواست خدا نزدیکتر خواهد کرد.

مقاومت در منطقه طی سال های اخیر طوفان های سهمگینی را پشت سر گذاشته و با وجود شهادت و جانفشانی مجاهدان بسیاری، تحولات جدید، ثبات و قدرت روزافزون نهضت های مقاومت همواره دشمنان را شگفت زده کرده است. با وجود شهادت این بزرگان، رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر حامیان خبیث رژیم غاصب قدس هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

امروز دفاع مقدس در مقیاس و جغرافیای جدیدی در سطح منطقه علیه رژیم جنایتکار اسرائیل در حال انجام است و البته سرنوشت این جنایتکاران چیزی جز سرنوشت صدام جنایتکار نخواهد بود. رژیم‌های آمریکا و اسرائیل در دهه‌های گذشته در کدام یک از نبردهای خود علیه محور مقاومت در منطقه پیروز شده‌اند و فکر می‌کنند که از نبرد کنونی پیروز بیرون می‌آیند؟ دشمن مجروح و کینه توز دوباره سوژه را امتحان می کند و البته نتیجه برایش بدتر از موقعیت های قبلی و آزمایش های گذشته خواهد بود. تحقق وعده الهی برای پیروزی مومنان و یاوران دین خدا قطعی است و ارتش اسلام از شهادت فرماندهان و افسران و سربازان خود هراسی ندارد. و یقیناً خداوند هر کس را (دین) یاری کند، یاری می کند. یقیناً خدا شکست ناپذیر است.

311311

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.