افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

کنعانی: سمن ها می توانند با آگاهی بخشی، نقش خود را در حمایت از ملت فلسطین افزایش دهند.

  • کد خبر : 108693
کنعانی: سمن ها می توانند با آگاهی بخشی، نقش خود را در حمایت از ملت فلسطین افزایش دهند.

به گزارش خبرآنلاین، در این نشست ضمن بررسی رویدادهای جاری فلسطین، نقش گروه های غیردولتی در کمک به توقف فوری کشتار کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی، لغو فوری محاصره نوار غزه و… ارسال کمک های بشردوستانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در ابتدای این نشست نمایندگان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حزب […]

به گزارش خبرآنلاین، در این نشست ضمن بررسی رویدادهای جاری فلسطین، نقش گروه های غیردولتی در کمک به توقف فوری کشتار کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی، لغو فوری محاصره نوار غزه و… ارسال کمک های بشردوستانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای این نشست نمایندگان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان به بیان دیدگاه های خود در خصوص رویدادهای جاری فلسطین پرداختند و در جریان وضعیت انسانی غزه قرار گرفتند.

در ادامه ناصر کنعانی، سخنگوی و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه با اشاره به وضعیت اسفناک مردم بی دفاع و مظلوم غزه در نتیجه محاصره گسترده، حملات غیرانسانی و ارتکاب جنایات جنگی. رژیم صهیونیستی خواستار هم افزایی سازمان های مردم نهاد برای دفاع از حقوق ملت فلسطین در عرصه های مختلف منطقه ای و بین المللی شد و در عین حال بر ضرورت تبیین جنایات رژیم صهیونیستی در سطح بین المللی تاکید کرد. و افزود: سمن ها می توانند با آگاهی بخشی و همچنین مشارکت در مستندسازی جنایات صهیونیست ها در حمله به مردم غزه به ویژه زنان و کودکان، با سایر سازمان های غیردولتی بین المللی برای افزایش نقش خود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین همکاری کنند. . .

در ادامه این نشست، چند تن از شرکت کنندگان پیشنهادات، ابتکارات و راه های احتمالی برای افزایش نقش سازمان های مردم نهاد در دفاع از مردم فلسطین را ارائه و تشریح کردند.

شرکت کنندگان در این نشست بر لزوم همبستگی کشورهای اسلامی در دفاع مکمل و موثر از حقوق ملت فلسطین، پایان دادن به جنایات مستمر صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع غزه، رفع محاصره و اعزام به غزه تاکید کردند. کمک های بشردوستانه اینترنشنال تاکید کرد که سریعاً و همچنین رهبران رژیم اشغالگر قدس را به عنوان جنایتکاران جنگی در دادگاه محاکمه کنید.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.