افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

کنعانی خطاب به مقامات انگلیسی: گروه های مقاومت از ما دستور نمی گیرند

  • کد خبر : 144883
کنعانی خطاب به مقامات انگلیسی: گروه های مقاومت از ما دستور نمی گیرند

به گزارش رکنا از وزارت خارجه، در ادامه اتهامات بی اساس آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص حملات گروه های مقاومت در منطقه، این بار دولت انگلیس اظهارات بی اساس کرد. اتهامات وارده به ایران برای حملات رخ داده در دریای سرخ، اظهاراتی که با واکنش ناصر کنعانی سخنگوی وزارت […]

به گزارش رکنا از وزارت خارجه، در ادامه اتهامات بی اساس آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص حملات گروه های مقاومت در منطقه، این بار دولت انگلیس اظهارات بی اساس کرد. اتهامات وارده به ایران برای حملات رخ داده در دریای سرخ، اظهاراتی که با واکنش ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه مواجه شد.

وزارت خارجه انگلیس در بیانیه‌ای حمله به کشتی‌های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را محکوم کرد و با تکرار ادعاهای بی‌اساس، ایران را مرتبط با این حملات خواند و ایران را مسئول این حملات دانست.

از این نظر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (سه‌شنبه ۲۳ آذرماه) اگرچه اتهام بی‌اساس دولت انگلیس مبنی بر ارتباط ایران با حملات انجام شده در دریای سرخ را رد کرد، اما این اظهارات را در زمره سیاستمداران عینی و خاص قرار داد. و گفت: این ادعاها حاکی از تلاش مقامات انگلیسی برای وارونه جلوه دادن واقعیت های منطقه است و همچنین نشان می دهد که آنها تحت تأثیر ترجیحات اشخاص ثالث از جمله رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین اظهارات و اقدامات غیرسازنده برخی مقامات انگلیسی را که به خودی خود تهدیدی برای صلح و ثبات منطقه و بین المللی است، محکوم کرد و افزود: همانطور که قبلاً نیز به صراحت گفته ایم، گروه های مقاومت در منطقه به مقابله و پاسخگویی به جنگ می پردازند. جنایات و نسل کشی رژیم کودک کش صهیونیستی دستوری از جمهوری اسلامی ایران نمی گیرد.

به گفته کنعانی، این گروه ها بر اساس اصول، اولویت ها و منافع کشور و مردم آن تصمیم گیری و عمل می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.