افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

کنعانی حمله اسرائیل به لبنان را محکوم کرد

  • کد خبر : 369877
کنعانی حمله اسرائیل به لبنان را محکوم کرد

آفتاب نیوز: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در منطقه پرجمعیت بیروت را که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از شهروندان عادی و جریانی شد، به شدت محکوم کرد. ، زنان و کودکان. سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: حمله هوایی وحشیانه و بدخواهانه […]

آفتاب نیوز:

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در منطقه پرجمعیت بیروت را که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از شهروندان عادی و جریانی شد، به شدت محکوم کرد. ، زنان و کودکان.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: حمله هوایی وحشیانه و بدخواهانه رژیم صهیونیستی به بیروت اندکی پس از اقدام وحشیانه و تروریستی این رژیم جنایتکار با کشتار دسته جمعی مردم لبنان از طریق سوء استفاده از ابزار ارتباطی، اقدامی است. نقض جدی قوانین و مقررات حقوق بین الملل و همچنین حاکمیت و تمامیت ارضی و امنیت ملی لبنان و باید توسط جامعه بین المللی به شدیدترین وجه محکوم شود.

کنعانی افزود: بدون تردید رژیم صهیونیستی برخلاف اکثریت قاطع دولت ها و ملت های جهان مبنی بر لزوم برقراری آتش بس، به دنبال تشدید تنش و توسعه جغرافیای جنگ و درگیری در منطقه است. و چنین سیاست بدخواهانه ای تهدیدی آشکار و نهایی برای صلح و امنیت بین المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از حمایت و همبستگی قاطع جمهوری اسلامی ایران با ملت، دولت و مقاومت لبنان خبر داد و تاکید کرد: با وجود حملات وحشیانه اخیر صهیونیست ها، دولت، مردم و مقاومت لبنان لبنان نشان داده است که از حمایت شرافتمندانه و شرافتمندانه خود از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین دست بر نمی دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد که کشورها و دولت‌های حامی صلح و امنیت بین‌المللی از فرصت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای توقف ماشین‌های کشتار جمعی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم استفاده کنند. ملت و سایر کشورهای منطقه، لبنان و سوریه را مثال بزنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.